Vláda bude pokračovať v informačnej kampani o EÚ aj po májovom referende

Bratislava 27. marca (TASR) - Vláda bude pokračovať v informačnej kampani o výhodách členstva Slovenska v Európskej únii (EÚ) aj po euroreferende, ktoré ...

Bratislava 27. marca (TASR) - Vláda bude pokračovať v informačnej kampani o výhodách členstva Slovenska v Európskej únii (EÚ) aj po euroreferende, ktoré sa uskutoční 16. a 17. mája.

Informačná kampaň, ktorej hlavným koordinátorom bude vicepremiér Pál Csáky, odštartuje v druhej polovici tohto roku a potrvá do 30. apríla 2004. Csáky žiada na jej realizáciu 20 miliónov korún z rezervy vlády.

Kampaň sa zameria aj na oblasti, ktoré Slováci považujú za najväčšie riziká vyplývajúce z členstva v EÚ a sú zdrojom ich najväčších obáv. Na základe zistení Štatistického úradu SR za roky 1995 až 2003 sa občania najviac obávajú nárastu cien výrobkov a služieb, úpadku poľnohospodárstva, obmedzenia výroby v slovenských podnikoch, ovládnutia hospodársky významných slovenských firiem zahraničnými podnikateľmi či zhoršenia životnej úrovne obyvateľstva a rastu nezamestnanosti.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Počas informačnej kampane preto dostanú občania informácie o výhodách a nevýhodách vyplývajúcich z členstva a budú sa im poskytovať odborné informácie v oblastiach vykazujúcich najväčšie obavy zo vstupu SR do EÚ. Slováci budú mať k dispozícii aj údaje o živote a pracovnom pôsobení v EÚ po vstupe.

Výsledkom kampane, ktorá sa zameria na mládež, seniorov, občanov v produktívnom veku žijúcich v malých mestách a obciach, podnikateľov, menšiny a nezamestnaných, by malo byť zvýšenie úrovne informovanosti slovenskej verejnosti o otázkach súvisiacich s členstvom Slovenska v EÚ.

Realizáciu kampane zabezpečí vybraný dodávateľ komplexných služieb. Jej obsah nadviaže na predreferendovú kampaň s dôrazom na tie tematické oblasti, o ktoré občania prejavujú podľa prieskumov verejnej mienky najväčší záujem.

SkryťVypnúť reklamu

Informačná kampaň prebehne vo verejnoprávnych aj súkromných médiách a vytlačia sa aktualizované informačné brožúry a letáky, ako aj špecializované publikácie. Súčasťou kampane budú informačno-vzdelávacie aktivity v regiónoch, diskusné a publicistické relácie v médiách, propagačné materiály - perá a tričká, ako aj malé projekty vzdelávacie a informačného charakteru.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 564
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 280
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 708
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 074
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 251
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 924
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 846
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 413
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu