Eurokampaň sa začne onedlho

Vlastnú informačnú kampaň vedie aj Európska komisia a vložila do nej 250-tisíc eur. Začala sa už v januári a má trvať do augusta.

Európska komisia pripravila 5 šotov, šesť brožúr v náklade 50-tisíc kusov a 200-tisíc letákov o piatich témach. Na kampani sa za symbolickú odmenu zúčastnia aj olympijskí víťazi vo vodnom slalome bratia Hochschornerovci.

Pod hviezdičkami Európskej únie odohrajú futbalisti medzištátny zápas s Gréckom 30. apríla v Žiline a finále Slovenského pohára 8. mája v Topoľčanoch.

V programových bulletinoch k ligovým zápasom by sa mali objaviť informačné letáky. A na zápasoch budú mať rozložené svoje stany 40 experti na politiku únie. Tento Team Europe bude odpovedať na otázky o dôsledkoch členstva aj na šnúre po 22 okresných a krajských mestách.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

(hr, sita, haj)

Vládna kampaň pred referendom o vstupe do Európskej únie by mala štartovať začiatkom apríla a vrcholiť začiatkom mája, dva týždne pred hlasovaním. Pripravujú ju reklamné agentúry Creo Young & Rubicam a Monarch.

Monarch pripravuje tzv. podlinkovú kampaň, to znamená debaty v STV, brožúrky o únii, rôzne akcie, napríklad aj eurodiskotéky. Od 7. mája štartujú v krajských mestách koncerty, povedala Miriam Pevalová z Monarchu.

V krátkych publicistických reláciách by mala známa osobnosť vysvetľovať jasnou rečou pojmy súvisiace s úniou. Dlhšie relácie budú vysvetľovať, čo prinieslo európskym krajinám členstvo v únii. V najčítanejších denníkoch budú publikované komplexné tematické prílohy o únii.

Creo Young & Rubicam je autorom plagátov, brožúr a referendovej zvučky. Slogan na plagátoch bude znieť „Rozhodnutie je v našich rukách“. Motívom kampane sú dve dlane - v jednej je dvanásť európskych hviezdičiek a v druhej jedna hviezda, predstavujúca Slovensko. Pripravené sú šoty pre elektronické médiá.

SkryťVypnúť reklamu

Mladým ľuďom sa budú napríklad na diskotéke rozdávať pohľadnice s motívom „lepšie je byť dnu ako von“. Tento slogan sa najviac zapáčil poslankyni Monike Beňovej. Kampaň má ľudí hlavne mobilizovať, povedal riaditeľ Creo Young & Rubicam Michal Ruttkay.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 657
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 428
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 731
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 324
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 430
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 685
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 944
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 254
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu