
FOTO SME - PAVOL FUNTÁL
Jeho firma vyhľadáva zaujímavé idey a pomáha ich uviesť do života. Okrem rád, ako marketingovo či finančne pripraviť projekt, sa na jeho realizácii môžu podieľať aj finančne. „Samozrejme, že v takom prípade investora zaujíma návratnosť investície a riziko,“ dodal Miazdra.
Jeho klientmi sú prevažne malé a stredné podniky, ktoré zamestnávajú 3 - 4 ľudí, ale aj spoločnosti s niekoľkými stovkami zamestnancov. Za najväčší problém svojho biznisu považuje všeobecnú nedôveru. „Podnikatelia sa často boja, že im ich nápad niekto ukradne. Veľa je takých, ktorí nie sú za žiadnu cenu ochotní zbaviť sa vlastníckych práv, hoci sú takí zadlžení, že im už v skutočnosti nepatrí nič,“ tvrdí Miazdra.
Napriek tomu považuje slovenský trh za zrelý pre takýto biznis. „Zatiaľ sme v plienkach, a to aj voči susedným krajinám, ale sme presvedčení, že sa to bude rozvíjať,“ dodal. (jj)