Na Zlatom klinci vyhlásili aj Zlatého klienta

BRATISLAVA - Najvyššiu cenu Grand Prix v súťaži o najkreatívnejšiu reklamu - Zlatý klinec 2003 udelila v piatok večer medzinárodná porota mobilizačnej predvolebnej kampani Nie je nám to jedno od agentúre Hlava 98 a Komplot.

Kreatívny tím zároveň s Grand Prix získal po prvýkrát v 9-ročnej histórii udeľovania cien aj vecný dar. Ocenenie Zlatý klient roka získali Harmanecké papierne. Cenu udelil vyhlasovateľ súťaže - Klub reklamných agentúr Slovenska za odvahu a podporu pri presadzovaní tvorby pôvodnej slovenskej reklamy.

Cenu Filip 2003 za výnimočný kreatívny prínos do slovenskej reklamy získal Peter Kačenka. Porotcovia spolu rozdelili 20 bronzových, 18 strieborných a šesť Zlatých klincov 2003. Víťazom galavečera sa tesne pred kreatívnym štúdiom Juraja Vaculíka stala agentúra Wiktor/Leo Burnett.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

V kategórii Kampaň 2003 si klince odnieslo hneď päť reklamných kampaní. Bronzový klinec získal Wiktor/Leo Burnett za prácu Mám otázku pre Fiat Slovenská republika a kreatívne štúdio Juraja Vaculíka za kampaň pre EuroTel s názvom Hands up. Strieborný klinec putoval do Wiktor/Leo Burnett za kampaň Kto vyhrá milión? pre Quatro a taktiež do kreatívneho štúdia Juraja Vaculíka za Otváraciu kampaň Ikey. Zlatý klinec 2003 za najkreatívnejšiu kampaň na Slovensku v roku 2002 udelila porota agentúre Hlava 98 a Komplot za kampaň pre neziskové organizácie Nie je nám to jedno.

Zlatý klinec 2003 získala v kategórii TV a kinoreklama za prácu v podkategórii komunikačné služby agentúra Istropolitana d‘Arcy za šot Stíhačka pre Slovenské telekomunikácie. V novej kategórii - rozhlasové šoty zvíťazila Mark/BBDO Bratislava s prácou Nezaslúžite si viac? pre EuroTel Bratislava.

SkryťVypnúť reklamu

(sita)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  5. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  8. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 730
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 671
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 736
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 697
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 686
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 261
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 219
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 297
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu