Kreatívny tím zároveň s Grand Prix získal po prvýkrát v 9-ročnej histórii udeľovania cien aj vecný dar. Ocenenie Zlatý klient roka získali Harmanecké papierne. Cenu udelil vyhlasovateľ súťaže - Klub reklamných agentúr Slovenska za odvahu a podporu pri presadzovaní tvorby pôvodnej slovenskej reklamy.
Cenu Filip 2003 za výnimočný kreatívny prínos do slovenskej reklamy získal Peter Kačenka. Porotcovia spolu rozdelili 20 bronzových, 18 strieborných a šesť Zlatých klincov 2003. Víťazom galavečera sa tesne pred kreatívnym štúdiom Juraja Vaculíka stala agentúra Wiktor/Leo Burnett.
V kategórii Kampaň 2003 si klince odnieslo hneď päť reklamných kampaní. Bronzový klinec získal Wiktor/Leo Burnett za prácu Mám otázku pre Fiat Slovenská republika a kreatívne štúdio Juraja Vaculíka za kampaň pre EuroTel s názvom Hands up. Strieborný klinec putoval do Wiktor/Leo Burnett za kampaň Kto vyhrá milión? pre Quatro a taktiež do kreatívneho štúdia Juraja Vaculíka za Otváraciu kampaň Ikey. Zlatý klinec 2003 za najkreatívnejšiu kampaň na Slovensku v roku 2002 udelila porota agentúre Hlava 98 a Komplot za kampaň pre neziskové organizácie Nie je nám to jedno.
Zlatý klinec 2003 získala v kategórii TV a kinoreklama za prácu v podkategórii komunikačné služby agentúra Istropolitana d‘Arcy za šot Stíhačka pre Slovenské telekomunikácie. V novej kategórii - rozhlasové šoty zvíťazila Mark/BBDO Bratislava s prácou Nezaslúžite si viac? pre EuroTel Bratislava.
(sita)