BRATISLAVA – Vo februári sa na Slovensku predalo 4760 nových osobných a malých úžitkových automobilov, čo je o 80 vozidiel menej ako vo februári 2002. Predaj osobných vozidiel pritom dosiahol počet 4383 predaných áut. Za prvé dva mesiace tohto roku sa na slovenskom trhu umiestnilo celkovo 8575 automobilov, teda o 64 menej ako v rovnakom období pred rokom.
Najpredávanejšie boli aj vo februári automobily značky Škoda s 38,13-percentným podielom na automobilovom trhu. Druhý najvyšší predaj zaznamenala automobilka Volkswagen, ktorá s 515 predanými vozidlami a s 9,38-percentným trhovým podielom predbehla tretí Peugeot. Vo februári sa v SR spolu predalo 407 automobilov značky Peugeot a francúzsky výrobca tak dosiahol 8,97-percentný podiel na trhu. Štvrtý skončil Citroen s vyše 6-percentným podielom a s 300 predanými vozidlami. Ďalej nasledoval Renault, ktorý dosiahol vo februári na slovenskom trhu podiel 5,74 percenta. (sita)