Ako vyzerá Brit roku 2003

Obraz obyvateľstva Veľkej Británie v roku 2003 je pomerne jednoduchý – skladá sa z pijanov čaju, ktorí sa radi prechádzajú v drese a ponožkách svojho obľúbeného futbalového tímu a za vrchol kulinárskeho umenia považujú krevety v majonéze a stejk s hranolk

ami. Vyplýva to z výsledkov prieskumu verejnej mienky, ktoré boli zverejnené v Londýne. Ankety, ktorá mala ambície vytvoriť podobu „Brita roku 2003“, sa zúčastnilo asi tisíc ľudí. Z prieskumu vyplynulo, že vyše 80 percent respondentov miluje čaj, z nich 73 percent dáva prednosť tradične pripravovanému nápoju, šesť percent si obľúbilo voňavý Earl Grey a štyri percentá nálevové vrecká. A podľa čoho sa Brit pozná v zahraničí? Zo 40 percent odpovedí vyplýva, že má na sebe dres obľúbeného futbalového klubu, 21 percent Britov si myslí, že ich za hranicami prezradí svetlá pleť a podľa 13 percent sandále s ponožkami. Z prieskumu tiež vyplynulo, že v Británii je najhoršie počasie, potom verejná doprava a hneď za ňou dopravná polícia. Len sedem percent Britov je hrdých na svoju vládu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú, čo ľudia budú chcieť
  2. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať
  3. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov
  4. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia
  5. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  6. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  7. Keď sa z brigády stane kariéra
  8. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky
  1. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov
  2. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať
  3. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú.
  4. Po oslavách storočnice sa košický maratón pozerá do budúcnosti
  5. TIPOS pokračuje v spolupráci s Bratislavou
  6. IMPERIAL Gold… viac ako zlato...
  7. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia
  8. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  1. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov 12 290
  2. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia 10 948
  3. Keď sa z brigády stane kariéra 5 814
  4. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky 2 710
  5. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať 2 548
  6. Firma z Nitry robí miliónové projekty pre Teslu či TikTok 2 209
  7. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood 1 650
  8. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú. 1 635
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu