Služby elektronického bankovníctva využívalo ku koncu minulého roka 12 672 klientov UniBanky. Obľuba týchto distribučných kanálov tak vlani značne vzrástla, keďže ich počet bol o 43 percent vyšší ako v roku 2001. Call-centrum od jeho spustenia v auguste minulého roku využilo 1 943 klientov.
V rámci služieb elektronického bankovníctva bola vlani najobľúbenejšia služba GSMbanking, ktorú využívalo 8 317 klientov a ich počet medziročne stúpol o 47 percent. O niečo menšiu dynamiku rastu na úrovni 45 percent zaznamenal internet banking, prostredníctvom ktorého realizovalo operácie 4 681 klientov. Homebanking UniBanky v minulom roku používalo 2 614 klientov a v porovnaní s rokom 2001 ich bolo o 17 percent viac. Prostredníctvom homebankingu a internet bankingu vlani klienti banky zrealizovali 2,43 milióna transakcií s celkovým objemom 152,6 miliardy korún. Telebanking využívalo 915 klientov, čo bolo medziročne viac o 12 percent a emailbanking, uvedený na trh vlani, 286 klientov.
UniBanka mala ku koncu decembra minulého roku nainštalovaných 42 bankomatov, ich počet sa tak v porovnaní s predchádzajúcim rokom zvýšil 2,6-násobne. Prostredníctvom bankomatov banky zrealizovali držitelia platobných kariet vlani 412 tisíc transakcií v objeme 804 miliónov korún.