Spoločnosť Nextra už od začiatku svojho pôsobenia na Slovensku prináša svojim zákazníkom novinky zo sveta internetu a komunikácie. V roku 1999 uvedením služby Fanatik v noci Nextra sprístupnila internet širokému okruhu domácich užívateľov. V roku 2000 uviedla na trh službu prenos hlasu cez internet, tzv. VoIP (Voice over IP) a stala sa tak alternatívnym poskytovateľom hlasových služieb. Nextra sprevádzkovala prvý WAP portál na Slovensku, ako prvá sa rozhodla podporiť internetizáciu školstva prostredníctvom projektu Infovek. Zákaznícke informačné centrum spoločnosti Nextra bolo prvým informačným centrom pre internetových užívateľov na Slovensku.
Prvá verejná IP telefónna búdka
V trende byť prvým Nextra pokračuje aj naďalej. V spolupráci so spoločnosťou Cisco Systems sme sprevádzkovali prvú verejnú IP telefónnu búdku na Slovensku, z ktorej môžu záujemci o telefonovanie do zahraničia volať za výhodné tarify.
„IP telefónna búdka je alternatívou k službám doterajšieho monopolného poskytovateľa hlasových služieb. V prípade, že sa osvedčí, Nextra plánuje v tejto oblasti expandovať a sprevádzkovať takéto búdky aj v ďalších mestách.“ - uvádza Ján Vigaš, obchodný riaditeľ spoločnosti Nextra.
O prenose hlasu cez internet, alternatívnych hlasových službách alebo VoIP sa toho napísalo a povedalo veľa, ale ako sa hovorí - niet nad osobnú skúsenosť. Preto pozývame všetkých, čo sa chcú o kvalite tejto služby presvedčiť na vlastnej koži, do nášho Zákazníckeho infocentra.
Nextra Zákaznícke infocentrum
Nextra v snahe priblížiť sa k zákazníkovi presťahovala svoje zákaznícke infocentrum do centra Bratislavy. Infocentrum teraz sídli na Hurbanovom námestí č. 6 v Bratislave, na prízemí v budove starého Baťu a môžete ho navštíviť počas pracovných dní, v pondelok od 9.00 do 18.00 a v utorok - piatok od 8.30 do 18.00 hod.
V infocentre je pre zákazníkov k dispozícii 19 počítačov, kde môžu surfovať za naozaj výhodné ceny. Cena za hodinu pripojenia je už od 15,-Sk/hod. a maximálna cena za pripojenie je 35,-Sk/hod. Nextra využíva variabilnú tarifikáciu, ktorú je možné porovnať so systémom, ktorý využívajú letecké spoločnosti. V čase, keď je málo zákazníkov, sú ceny na minimálnej úrovni a v čase vysokého záujmu zákazníkov o služby sú ceny najvyššie.
„Naším cieľom bolo urobiť opäť krok vpred. Snažíme sa o vytvorenie verejného komunikačného centra, v ktorom bude mať návštevník k dispozícii výber z komplexnej ponuky komunikačných služieb.“ - povedal Ján Vigaš. Ponuka obsahuje prístup na internet, telefonovanie do zahraničia, faxovú komunikáciu, konzultačné služby poskytované zamestnancami infocentra ako aj možnosť nákupu internetových služieb. Pre dial-up zákazníkov infocentrum pôsobí aj ako kontaktné miesto pre riešenie problémov či platby faktúr. Výhodou je osobný kontakt klienta s pracovníkom spoločnosti a bezprostredné riešenie problému pod dohľadom odborného pracovníka.