Na veľkosti valentínskej pohľadnice nezáleží

„Dobrý bože…, niektoré sú vážne celkom iné,“ mrmle si Sylvia Stewartová, zatiaľ čo sa prehŕňa v regáli plnom valentínskych pohľadníc v obchode Ann‘s Hallmark vo floridskom Naples. „Pozrite sa na túto! A povedzte mi niečo o gýči. Čo sa stalo so starými ...

„Dobrý bože…, niektoré sú vážne celkom iné,“ mrmle si Sylvia Stewartová, zatiaľ čo sa prehŕňa v regáli plnom valentínskych pohľadníc v obchode Ann‘s Hallmark vo floridskom Naples. „Pozrite sa na túto! A povedzte mi niečo o gýči. Čo sa stalo so starými dobrými ‘Milujem ťa‘ a saténovými srdiečkami?“ pýta sa 64-ročná Stewartová.

Lenže vkus sa mení a netradičné pohľadnice patria na Valentína k najpredávanejším, i keď na nich chýbajú tradičné srdiečka a vnútri sa ligocú perly typu: „Vďaka, že ma miluješ, aj keď som nevrlý.“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Ako sa mení životný štýl, rozširuje sa i ponuka a to, čo by ešte pred niekoľkými rokmi bolo veľmi diskutabilné, je dnes normálne. Jeden príklad za všetky: Nie veľmi pekný mládenec sa pýta na pohľadnici dievčiny svojich snov: „Tak, aká je adresa tvojich internetových stránok?“ A dievčina odpovedá: „www.choďdohájatyúchyláklebozavolámpolicajtov.com“.

Len v Spojených štátoch sa predá každoročne asi 178 miliónov kusov pohľadníc, pre výrobcov pozdravov je to druhý najvýznamnejší sviatok po Vianociach.

„Nedá sa to porovnať,“ hovorí Jane Lacyová z obchodu Hallmark v Naples. „Na Vianoce si ľudia môžu nakúpiť hromadu rovnakých pohľadníc, na Valentína vyberajú každú zvlášť podľa toho, pre koho je určená. Aj preto som 13. februára rada v obchode. Mám síce plné ruky práce, ale ľudia majú úplne inú náladu, hrabú sa v pohľadniciach a vzájomne si ich ukazujú a žartujú, všetci žiaria.“

SkryťVypnúť reklamu

A tak už len jeden návod pre nerozhodných mužov. Prieskumy ukázali, že ženy dávajú prednosť úprimným slovám pred veľkou ozdobnou pohľadnicou. Chcú niečo, čo ich skutočne chytí za srdce. (čtk/The Telegraph)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  5. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  8. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 772
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 664
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 735
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 694
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 678
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 262
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 213
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 295
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu