Markíza, TA3, Joj a AMA oficiálne vstúpili do projektu zavádzania peoplemetrov

Bratislava 11. februára (TASR) - Oficiálnymi spoločníkmi firmy PMT, ktorej úlohou je zavedenie takzvaného peoplemetrového merania sledovanosti televíznych ...

Bratislava 11. februára (TASR) - Oficiálnymi spoločníkmi firmy PMT, ktorej úlohou je zavedenie takzvaného peoplemetrového merania sledovanosti televíznych staníc na Slovensku, sa oddnes stali štyri právnické subjekty zastupujúce súkromné televízie Markíza, Joj, TA3 a záujmové združenie mediálnych agentúr AMA.

Okrem nich má v PMT 31,5-percentný podiel advokátska kancelária Schubert & partners, ktorá je právnym zástupcom verejnoprávnej Slovenskej televízie (STV). Rovnaký podiel vlastní Slovenská televízna spoločnosť (STS) ako predstaviteľ TV Markíza, 16 percent patrí zástupcovi TV Joj firme Mac TV a 11 percent je v rukách podnikateľského subjektu C.E.N, ktorý stojí za spravodajskou stanicou TA3. Zvyšných 10 percent má AMA.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Noví spoločníci vstúpili do firmy, ktorá má na slovenskom trhu zaviesť moderný a presný elektronický spôsob monitorovania sledovanosti jednotlivých televíznych programov, na základe dodatku k spoločenskej zmluve. Novými štatutárnymi zástupcami PMT sa stali Mária Sedláčková z Mac TV, Zuzana Zlámalová z STS a Lubor Košút z STV.

TASR dnes o tom informoval hovorca TV Joj Ľudovít Tóth.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú, čo ľudia budú chcieť
  2. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať
  3. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov
  4. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia
  5. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  6. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  7. Keď sa z brigády stane kariéra
  8. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky
  1. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov
  2. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať
  3. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú.
  4. Po oslavách storočnice sa košický maratón pozerá do budúcnosti
  5. TIPOS pokračuje v spolupráci s Bratislavou
  6. IMPERIAL Gold… viac ako zlato...
  7. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia
  8. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  1. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov 12 770
  2. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia 11 396
  3. Keď sa z brigády stane kariéra 5 959
  4. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať 3 060
  5. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú. 3 041
  6. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky 2 815
  7. Firma z Nitry robí miliónové projekty pre Teslu či TikTok 2 222
  8. Fanúšikov dostanú na zápas 5 minút pred výkopom 1 438
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu