Pravidlá pre spoluprácu medzi inzerentmi a redakciou pri tvorbe natívnej reklamy

Úlohou týchto pravidiel je vysvetliť modely spolupráce medzi redakciou a inzerentmi pri tvorbe natívnej reklamy. Je pre nás dôležité, aby pravidlá boli transparetné a zrozumiteľné pre našich redaktorov, inzerentov a najmä pre našich čitateľov.

Našim inzerentom ponúkame pri tvorbe natívnej reklamy dva typy spoluprác. Podľa druhu spolupráce ich označujeme dvomi spôsobmi: Článok bol vytvorený s podporou a Článok vám priniesol

Článok bol vytvorený s podporou

Text vytvorený v rámci partnerstva s inzerentom podlieha všetkým redakčným štandardom, ako naše bežné príspevky. Za takýto obsah je zodpovedná redakcia a posledné slovo pri výbere, schválení tém a spracovaní má vždy vedenie redakcie.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V rámci partnerstva pri tvorbe natívnej reklamy môže inzerent navrhnúť témy, ktoré redaktori spracujú, avšak nie sú pre redaktorov záväzné. V kompetencii vedenia redakcie je odmietnuť tému, aj podporu od inzerenta. Tým, že schvaľovanie tém má na starosti redakcia, každá téma podporená inzerentom musí mať pre našich čitateľov spravodajskú hodnotu.

SkryťVypnúť reklamu

Inzerenti využívajú takúto formu finančného partnerstva pri podpore tvorby článkov, aby jasne dali najavo záujem o špecifické témy. Takisto deklarujú, že sú stotožnení so zásadami redakcie a to nestrannosť, vyváženosť, objektivita, pravdivosť a dôsledné overovanie faktov.

Článok bude jasne označený, že vznikol s finančnou podporou inzerenta.

Článok vám priniesol

Toto označenie sa používa pri príspevkoch, ktoré sú kontrolované inzerentom. Za tvorbu takéhoto príspevku je zodpovedný inzerent a nie je redakčným obsahom. Takýto príspevok je na stránke označený ako inzercia a redakcia SME nezodpovedá za jeho obsah.

Cieľom týchto spoluprác je získať ďalšie zdroje pre tvorbu nezávislej a kvalitnej žurnalistiky na Slovensku.

V Bratislave dňa 8.10.2015

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  2. Probiotiká nie sú len na trávenie
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  4. Probiotiká nie sú len na trávenie
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  8. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 294
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 435
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 684
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 539
  5. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 3 008
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 061
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 784
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 1 578
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu