sú dnes už paparazzi, novinári dotieravci, ale na propagáciu potrební, lebo bez sponzorov a bohatého spravodajstva nieto peňazí na špičkových hráčov.
Denník Herald Sun priniesol zaujímavý prehľad o tom, ako organizátori veľkých turnajov okrem obálok pod stolmi, takzvaných garancií, ktoré sú najastronomickejšie v Katare a Dubaji, musia zháňať hviezdam aj modré z neba. Kurnikovová si rada zapláva s delfínmi, mnohé hráčky hrávajú golf v exkluzívnych kluboch alebo zháňajú vstupenky na vychytené koncerty. Tak napríklad Martina Navrátilová, ktorá dostala v Sydney k dispozícii Mercedes Benz E, prejavila ešte roku 1988 na Gold Coaste záujem o5 - 6 lístkov na vystúpenie slávnej Whitney Houstonovej hodinu pred začiatkom, a to tak blízko, ako sa to len dalo. Pochopiteľne, bolo neskoro, ale našlo sa riešenie. Zoradili vpredu nový rad stoličiek pred bohatými divákmi, ktorí si zaplatili tučné vstupné do prvého radu, a tak sedeli v druhom. Alebo sestry Williamsové si zmysleli vlani nakupovať vo wimbledonskom múzeu tak, že nechceli mať nikoho okolo seba. A tak aj napriek dlhočiznému radu čakajúcich zatvorili múzeum a otvorili ho až ďaleko po desiatej, keď Američanky dokúpili. V posledných rokoch kariéry si Steffi Grafová zaumienila vidieť všetky predstavenia cirkusu Du Soleil v mestách, v ktorých štartovala a organizátori jej museli zariadiť prístup zozadu k účinkujúcim.
Hráči lietajú v súkromných lietadlách ako tohto roku do Melbourne Kafeľnikov, ktorý pred pár rokmi stihol uprostred turnaja v Štokholme odletieť do Moskvy na zápas futbalistov Spartaka v Lige majstrov a naspäť. Vášnivým tenisovým hráčom v kasíne vyhradzujú špeciálne stoly ako Kafeľnikovovi, Agassimu či Samprasovi v mahagónovej miestnosti melbournskeho Crownu. Tri najväčšie manažérske agentúry vo svete tenisu IMG, Octagon alebo SFX robia všetko pre to, aby ich klienti dostali čo najviac a organizátori sa zasa potia, aby vyhoveli tak, že hráči prídu aj o rok. Niekedy je dôležité, aby sa tenista len objavil, a hoci aj prehral v 1. kole, ale aspoň ozdobil turnaj plný bohatých sponzorov. Výnimkou je okrem iných Clijstersová, ktorá dôveruje len otcovi Leovi, ten je jej vlastným manažérom.
Hráči v ATP musia odohrať najmenej 18 turnajov, z tohto všetky grandslamové a sériu deviatich Masters. Po svete spávajú v hoteloch a hoteliéri sú vďační, že mnohí hráči a hráčky nechávajú v izbách po odchode ako všimné prehrávače CD, drahé voňavky, značkovú sponzorskú obuv, počítačové hry a podobne. Najväčšou vášňou tenistiek je údajne nákup šperkov a bižutérie, muži si v obchodovaní najviac prídu na svoje s nehnuteľnosťami, domami a obrazmi. Mnohí však holdujú aj zháňaniu drahých áut a oblekov.
Perličkami zo života hviezd využil Herald Sun začiatok Australian Open v tenise, ale zabudol dodať, že takto sa správajú nielen tenisti, ale mnohí austrálski futbalisti, ktorí sa potom v baroch opíjajú a takýto život vedú aj hráči golfu, profesionálni basketbalisti, piloti formuly 1, herci či speváci, skrátka hviezdy, osobnosti - „celebrities“. Tenis prišiel denníku práve vhod.