* zo 16 kontrolovaných zmlúv bolo 14 v rozpore so zákonom o vysielaní a retransmisii práve pre skrytú reklamu.
* nedodržiavanie záväzkov z koprodukčných zmlúv. Napríklad pri Ponorke na Dunaji sa STV i francúzsky partner zaviazali zabezpečiť predaj relácie do zahraničia najmenej po 25-tisíc frankov za diel z I. cyklu a 100-tisíc frankov za diel z II. cyklu. Nepredali nič.
* zmluvy s piatimi spoločnosťami, v ktorých sa zaviazala televízia za odplatu odvysielať skrytú reklamu v seriáli Ponorka na Dunaji – odprezentovať vecné dary či názvy firiem. Zákon skrytú reklamu zakazuje. Firmy sa na výrobe relácie nepodieľali.
* porušenie zákona o verejnom obstarávaní pri projekte reinžinieringu STV, ktorý pre televíziu vypracovala spoločnosť Deloitte & Touche za približne 13,5 milióna korún.
* pri relácii Fun o piatej televízia prekročila pôvodne stanovený rozpočet o takmer 800-tisíc korún, čím porušila zákon o rozpočtových pravidlách. Navyše priamo v relácii odvysielala informácie o Fun Rádiu a nákupnom centre Aupark, čo nesmie.
* zákon o správe majetku štátu porušila STV pri Ponorke na Dunaji, keď pri svojom 21-miliónovom vklade do relácie nežiadala od zmluvného partnera finančné zúčtovanie.
* v archíve STV nemá ani jeden scenár k niektorému dielu Ponorky na Dunaji, hoci to bolo podmienkou zmluvy. (hr)