Červenák si myslí, že STV má priveľa reklamy

Vladimír Červenák je šéfom Centra pre marketing a vzťahy s verejnosťou Slovenskej národnej galérie. V mediálnom prostredí nie je známy. „Milo ma to prekvapilo aj potešilo, že pri takej silnej konkurencii som sa dostal až do finále,“ povedal o predbežnom .

Vladimír Červenák je šéfom Centra pre marketing a vzťahy s verejnosťou Slovenskej národnej galérie. V mediálnom prostredí nie je známy. „Milo ma to prekvapilo aj potešilo, že pri takej silnej konkurencii som sa dostal až do finále,“ povedal o predbežnom rozhodnutí rady. „Hlavným sloganom mojej transformácie by malo byť nedopustiť zadlženosť televízie. Čiže urobiť všetky opatrenia, ktoré by zabezpečili, aby STV hospodárila s vyrovnaným rozpočtom.“

Budúci manažment by mal podľa neho najskôr zistiť, kde sú rezervy, kde sa neefektívne hospodári, a potom vyvodiť potrebné kroky. Zmeniť by sa mala aj legislatíva.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Pavol Rusko z ANO navrhuje súčasnú televíziu zrušiť a založiť novú, zoštátniť Rádiokomunikácie, čím by sa mala STV odbremeniť od dlhov za telekomunikačné služby a znížiť podiel reklamy na obrazovke STV z 3 na 0,5 percenta. Narástol by tak reklamný koláč pre súkromné televízie.

„Ako manažér si takéto riešenie viem predstaviť, je však na politikoch, či to odsúhlasia,“ hovorí o návrhu ANO Červenák. Aj myšlienka utlmenia reklamy je mu sympatická. „Súčasné množstvo reklamy škodí verejnoprávnemu obrazu televízie, je pod tlakom reklamných zadávateľov.“ Súkromné televízie by nárast reklamy podľa neho mohli vynahradiť odvodmi do audiovizuálneho fondu, z ktorého by sa platila pôvodná tvorba.

(hr)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 759
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 592
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 737
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 616
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 588
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 356
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 118
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 243
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu