UPC žalujú za lživú reklamu

PARÍŽ - Za lživú reklamu bude stáť generálny riaditeľ UPC vo Francúzsku Philippe Besnier pred súdom, stanoveným na 25. marca budúceho roka. Asi sto nespokojných zákazníkov spoločnosti UPC-Francúzsko bude na súdnom procese predstavovať žalujúcu stranu, ...

PARÍŽ - Za lživú reklamu bude stáť generálny riaditeľ UPC vo Francúzsku Philippe Besnier pred súdom, stanoveným na 25. marca budúceho roka. Asi sto nespokojných zákazníkov spoločnosti UPC-Francúzsko bude na súdnom procese predstavovať žalujúcu stranu, uvádza v dnešnom čísle denník Le Parisien.

Obchodný zástupca UPC vo Francúzsku priznal, že každý deň im telefonujú nespokojní zákazníci. Mnohí už zrušili zmluvy a v stredisku UPC nevedia, čo im odpovedať. Len v departemente Seine-et-Marne v Parížskej oblasti má UPC zákazníkov v 21 mestách a obciach. Spotrebiteľské združenie UFC-Que Choisir a Úrad na potláčanie podvodov podľahli množstvu sťažností a listov a angažovali sa v prospech zákazníkov. Generálny riaditeľ UPC vo Francúzsku Philippe Besnier sa bude pred súdom v Meaux zodpovedať za uvedenie zákazníka do omylu, keď mu dal záruku, že zavedením telefonickej služby sa pre neho nič nezmení. Lenže prístroje UPC buď nie sú kompatibilné, alebo služba nefungovala. Okrem toho sa zákazníci po zavedení služby UPC už nemohli dovolať na niektoré iné čísla, zdôraznil Le Parisien. Le Parisien uvádza aj ďalšie konkrétne príklady na vykreslenie situácie káblového operátora. Cahterine Canaudová z Chelles koncom júla vrátila modem a zariadenie, umožňujúce prístup na internet. Ešte stále čaká na 76 eur od UPC.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Zdôraznila, že UPC jej nielen nevrátila dlh, ale spoločnosť od nej naďalej požaduje 916 eur s tým, že údajne stále vlastní prístroj. Ani s faktúrami UPC nie je všetko v poriadku. Patricia Yungová už rok dostáva „zblúdilé“ faktúry. Platila 80 eur štvrťročne a v UPC jej systematicky pripočítavali ďalších 123 eur. Zaplatila síce len svoj paušál, ale operátor jej štyrikrát pohrozil vypnutím. Iní zákazníci zostali niekoľko týždňov bez telefónu.

UPC aj napriek tomu podľa novín Le Parisien tvrdí, že „hlavným cieľom spoločnosti je spokojnosť zákazníka“ a ukazovateľ odhlásených kontraktov je normálny. (tasr)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 665
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 435
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 732
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 345
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 436
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 662
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 950
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 241
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu