Dve tretiny divákov sledujú Televízne noviny Markízy, takmer polovica Noviny STV

Bratislava 4. decembra (TASR) - Viac ako dve tretiny divákov pravidelne sledujú Televízne noviny Televízie Markíza, takmer polovica pozerá Noviny STV.

Vyplýva to z výsledkov prieskumu mediálneho správania sa obyvateľstva, ktorý v dňoch 12. až 18. novembra uskutočnil Odbor mediálneho výskumu Slovenského rozhlasu (OMV SRo) na reprezentatívnej vzorke 3385 respondentov starších ako 14 rokov.

Hlavnú večernú spravodajskú reláciu TV Markíza sledovalo pravidelne, to znamená denne alebo 3 až 6-krát za týždeň, 67,5 percenta respondentov. Noviny STV pozerá pravidelne 48,8 percenta opýtaných. Hlavné spravodajstvo na TV JOJ si zapne 10,9 percenta občanov. Priemer sledovanosti spravodajských blokov spravodajskej televízie TA3 medzi 19. a 20. hodinou dosiahol 8,4-percentnú sledovanosť.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Časť občanov pravidelne sleduje aj hlavné spravodajské relácie zahraničných televízií. Najväčšie divácke publikum spomedzi nich sústreďuje večerné spravodajstvo maďarských televíznych staníc (6,1 percenta), ako aj Televizní noviny Novy, ktoré za pravidelný zdroj informácií označilo 5,9 percenta a Události Českej televízie sleduje 4,5 percenta respondentov.

TASR o tom dnes informovala Lenka Galambošová z OMV SRo.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Šéf HOPINu: Nie sme najlacnejší a ani nechceme byť
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  5. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  6. Odborník na reštaurovanie: Lacné úpravy ničia kamenné pamiatky
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  8. Digitálne platby a poistenie pre bezstarostnú dovolenku
  1. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  2. TIPOS spustil novú kampaň
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  5. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  6. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  7. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  8. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 11 897
  2. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 7 002
  3. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom 6 468
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 6 439
  5. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom 4 508
  6. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 4 140
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy? 3 812
  8. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu? 3 450
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu