BRATISLAVA – Televízia Markíza ostáva najsledovanejšou televíziou na Slovensku. Viac ako tri štvrtiny respondentov v prieskume odpovedalo, že si „včera“ pozrelo práve jej program. Druhé miesto v sledovanosti zaujíma s 54,2 percenta Slovenská televízia 1, tretie TV Joj s 21,7 percenta. Vyplýva to z pravidelného prieskumu mediálneho správania sa obyvateľstva, ktorý od 12. do 18. novembra uskutočnil odbor mediálneho výskumu Slovenského rozhlasu na reprezentatívnom výberovom súbore 3385 respondentov. Respondenti odpovedali na otázku, ktorú televíznu stanicu sledovali včera.
Necelých 15 percent opýtaných sledovalo deň pred vyplnením dotazníka Slovenskú televíziu 2 a 13,4 percenta spravodajskú TA3. Komerčná televízia Markíza je súčasne aj najčastejšie sledovanou televíznou stanicou. Jej programovú ponuku uprednostňuje 53,9 percenta opýtaných, vysielanie Slovenskej televízie 1 dvadsať percent respondentov.
(tasr)