* uschovajte si doklad o kúpe tovaru z registračnej pokladne
* prípadnú reklamáciu treba uplatniť v záručnej dobe a na správnom mieste
* predávajúci je povinný vystaviť potvrdenie o prijatej reklamácii
* reklamácia musí byť vybavená do 30 dní
* spotrebiteľ je povinný prevziať si tovar po reklamácii v určenej lehote
* o spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci
* predávajúci môže namiesto opravy vymeniť vadnú vec za novú (na prípadný cenový rozdiel nemá nárok ani jedna strana)
* na zľave z ceny sa môže spotrebiteľ dohodnúť s obchodníkom napr. vtedy, ak má výrobok vadu, ktorá sa síce odstrániť nedá, ale nebráni riadnemu užívaniu veci
* ak sa vada, ktorá bola najmenej dvakrát v záručnej dobe opravovaná, vyskytne tretíkrát, má spotrebiteľ právo rozhodnúť sa, či uplatní právo na výmenu tovaru alebo na vrátenie peňazí