Prior na Vianoce pripravený

Už desiatky rokov uspokojuje značka Prior zákazníkov. Obchodné domy združené v sieti Prior ponúkajú spotrebiteľskej verejnosti plný sortiment prevažne značkových výrobkov a služieb. Aj preto sú ideálnym mies-tom pre realizovanie vianočných nákupov v ...

Už desiatky rokov uspokojuje značka Prior zákazníkov. Obchodné domy združené v sieti Prior ponúkajú spotrebiteľskej verejnosti plný sortiment prevažne značkových výrobkov a služieb. Aj preto sú ideálnym mies-tom pre realizovanie vianočných nákupov v príjemnom, kultúrnom prostredí pre všetky vekové kategórie.

V súčasnosti má sieť Prior na Slovensku desať obchodných domov v mestách Lučenec, Považská Bystrica, Martin, Zvolen, Prievidza, Liptovský Mikuláš, Partizánske, Piešťany, Trenčín a Žiar nad Hronom. Celkovo táto spoločnosť predstavuje do 40 tisíc m2 predajnej plochy. Do siete OD Prior je organizačne začlenený i obchodný dom Prior Ružinov v Bratislave s predajnou plochou 10 500 m2, ktorého činnosť koordinuje Prior Invest, s.r.o. Obidve spoločnosti v rámci siete fungujú v súčasnosti na báze realitných obchodov, teda ponúkajú na prenájom predajné, skladové, reklamné, kancelárske a iné zázemné plochy. V obchodnej sieti Prior realizujú maloobchodnú činnosť, okrem iných firmy, ktoré sú spotrebiteľskej verejnosti dostatočne známe a sú zárukou kvality ponúkaného sortimentu. Potravinársky a drogistický tovar ponúka supermarket Delvita, domáce potreby AM Home, Imbiz - obuv, kožená galantéria a pančuchový tovar, Mamatex - metrový, bytový textil, Dráčik - hračky. Drogistický tovar Prior ponúka v 101 Drogérie a DM Markt, elektroniku a bielu techniku môžete nakúpiť v TPD a u Františka Jánošíka. Zákazníci sa môžu okrášliť a spríjemniť si vzhľad selektív-nou kozmetikou FANN, odevmi zo spoločnosti KRAS, Makyta, OP Prostějov, v predajni Koža kožušiny či v zlatníctve Kabra alebo striebornými šperkami zo spoločnosti Šperk. Z pohľadu šírky sortimentnej skladby, je dôležité rozšírenie ponuky o nábytok a doplnky bytovej kultúry (Drevona, Nábytok Bodnár s.r.o.). Počas predvianočného obdobia pripravil Prior v spolupráci s nájomníkmi množstvo zaujímavých akcií. Okrem rôznych promo akcií, mikulášskeho prekvapenia, spoločensko-kultúrnych podujatí, znížených akciových cien bude hlavnou udalosťou „Veľká vianočná súťaž “, ktorá začne 2.12.2002 a slávnostné vyžrebovanie sa uskutoční 20.12.2002 v popoludňajších hodinách. Súťaže sa môže zúčastniť každý zákazník, ktorého jednorázový nákup na ktoromkoľvek predajnom oddelení v uvedenom čase bude v minimálnej hodnote 500 Sk. Zákazník obdrží potvrdený anketový lístok, ktorý po vyplnení vhodí do pripravených skriniek umiestnených v obchodných domoch a stane sa tak potencionálnym výhercom hlavnej ceny, ktorou je predĺžený víkendový pobyt v luxusnom hoteli Grand v Starom Smokovci pre dve osoby. K tomu všetky ostatné služby, ktoré toto hotelové zariadenie poskytuje svojím hosťom pre športovo - relaxačné vyžitie. Okrem hlavnej ceny bude v rámci tejto súťaže vyžrebovaných množstvo ďalších zaujímavých cien. Prior vyjde v ústrety zákazníkom aj časom predaja. Už druhý decembrový víkend ponúkne sieť obchodných domov Prior predĺženú predajnú dobu. V Prioroch nakúpite i v nedeľu, na Štedrý deň i Silvester.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Obchodník sa musí stále viac zaujímať o to, kto sú ich zákazníci, aké majú potreby a to nielen momentálne, ale aj predvídať budúcnosť a tomu prispôsobovať svoju ponuku. Sledovanie trendov obchodu je jednou z ciest získania konkurenčnej výhody pri hľadaní nových riešení ako uspieť na trhu. Slovenský zákazník vďaka nasýtenosti trhu je stále náročnejší, jeho priority sa menia, hodnotí celkovú nákupnú atmosféru. Keďže OD Prior majú obrovskú devízu v umiestnení obchodných domov, kde vzniká komornejšie prostredie pre zákazníka, rozhodli sa rozšíriť služby o vybudovanie Caffetérií, snackov, výhliadkovú reštauráciu, zmenárenské služby, bankomaty, Tax Free, kaderníctva. Chcú sa tak odlíšiť od iných a to spôsobom pre spotrebiteľa zrozumiteľným, presvedčivým a originálnym. (pr)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 731
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 538
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 735
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 540
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 531
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 444
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 053
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 206
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu