Porušenie etických pravidiel:

V rozpore s etickými zásadami reklamnej kampane bol reklamný leták „Pozrite sa na to lepšie“ od spoločnosti Orange Slovensko. Leták neuvádzal, že ceny uvedené za služby SMS, ako aj cenník programu Flexi nie sú konečné. Teda, že cena je bez DPH. „Vzhľadom

k tomu, že nebol distribuovaný spoločne s cenníkom na ktorý sa odvoláva, zavádza spotrebiteľa vynechávaním skutočnosti, že k uvedenej sume v Sk je potrebné ešte prirátať 23% DPH a teda, že uvedená cena nie je pre spotrebiteľa konečná“ uvádza sa v stanovisku Arbitrážnej komisie. Spoločnosť Orange Slovensko porušila podľa Arbitrážnej komisie etický kódex aj pri reklamnom billboarde „Za výber odkazov - neplatíte - z Hlasovej odkazovej služby 555“ od spoločnosti Orange. Daný billboard zavádza spotrebiteľa vynechaním skutočnosti, že ponuka neplatí pre všetkých klientov spoločnosti Orange Slovensko, a.s.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

V rozpore s etickým kódexom bola aj Reklamná kampaň na antikoncepciu Jeanine od spoločnosti Schering AG. Reklama liekov totiž môže byť zameraná len na liečivé prípravky, lieky a zdravotnícke pomôcky, ktoré sú prístupné voľnému predaju.

Medzi porušeniami bola aj reklamná kampaň spoločnosti AGW, a.s. o životnom poistení, pritom táto spoločnosť nemala oprávnenie toto poistenie poskytovať.

Reklamnú kampaň minerálnej vody Kláštorná, kde na náhodnej etikete z vnútornej strany sa nenachádzal popis súťaže ako uvádzal popis, zhodnotila Arbitrážna komisia ako zavádzajúce pre spotrebiteľa.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  5. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  8. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  1. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 878
  2. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 939
  3. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 4 884
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 859
  5. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 2 913
  6. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 2 626
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 357
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 178
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu