k tomu, že nebol distribuovaný spoločne s cenníkom na ktorý sa odvoláva, zavádza spotrebiteľa vynechávaním skutočnosti, že k uvedenej sume v Sk je potrebné ešte prirátať 23% DPH a teda, že uvedená cena nie je pre spotrebiteľa konečná“ uvádza sa v stanovisku Arbitrážnej komisie. Spoločnosť Orange Slovensko porušila podľa Arbitrážnej komisie etický kódex aj pri reklamnom billboarde „Za výber odkazov - neplatíte - z Hlasovej odkazovej služby 555“ od spoločnosti Orange. Daný billboard zavádza spotrebiteľa vynechaním skutočnosti, že ponuka neplatí pre všetkých klientov spoločnosti Orange Slovensko, a.s.
V rozpore s etickým kódexom bola aj Reklamná kampaň na antikoncepciu Jeanine od spoločnosti Schering AG. Reklama liekov totiž môže byť zameraná len na liečivé prípravky, lieky a zdravotnícke pomôcky, ktoré sú prístupné voľnému predaju.
Medzi porušeniami bola aj reklamná kampaň spoločnosti AGW, a.s. o životnom poistení, pritom táto spoločnosť nemala oprávnenie toto poistenie poskytovať.
Reklamnú kampaň minerálnej vody Kláštorná, kde na náhodnej etikete z vnútornej strany sa nenachádzal popis súťaže ako uvádzal popis, zhodnotila Arbitrážna komisia ako zavádzajúce pre spotrebiteľa.