Hlasujte - súťaž kreativity
súťaž ukončená, výsledky dolu
Vážení čitatelia,
staňte sa aj vy členmi poroty denníka SME.
Rozhodnite, ktorý z predložených inzerátov je najlepšou reklamou
na tému "Prečo by sa mali čítať noviny?".
(kliknite na jednotlivý inzerát pre jeho plnú veľkosť)
Ktorému inzerátu dáte svoj hlas?
Súťaž je aj súčasťou prílohy Reklama a tlač tlačeného vydania denníka SME. Zadanie pre prihlásené agentúry znelo: Prečo by sa mali čítať noviny?
Prihlásené agentúry: Wiktor Leo Burnett, Lowe GGK, B.O.A.T. Publicity.
Systém hodnotenia: Reklamné agentúry si vyžrebovali v novinách stranu, na ktorej je umiestnená ich reklama na tému: "Prečo by sa mali čítať noviny?". Vašim hlasovaním dáte svoj hlas tomu návrhu inzerátu, ktorý podľa vášho subjektívneho názoru najviac spĺňa zadanie. Je možné hlasovať aj prostredníctvom audiotextu (čísla sú pri inzerátoch v tlačenom vydaní novín).
Víťazom súťaže sa stáva ten, kto dostane najviac hlasov čitateľov.
Uzávierka hlasovania je 6. decembra o 14:00 hod, vyhodnotenie a slávnostné odovzdanie cien pre zúčastnené agentúry bude 12. decembra 2002.
Inzerát č. 1 Inzerát č. 2 Inzerát č. 3
Podrobnejšie informácie nájdete v špecializovanej prílohe Reklama a tlač z 27.11. 2002.
Výsledky hlasovania čitateľov denníka SME Práca a SME online v súťaži o kreatívny inzerát:
1.Hlasovanie na www.sme.sk/kreativnasutaz
inz. č. 1: (hlasovaní: 83)
inz. č. 2: (hlasovaní: 52)
inz. č. 3: (hlasovaní: 302)
2.Celkové výsledky, teda hlasovanie na www.sme.sk/kreativnasutaz a prostredníctvom audiotexu:
inz. č. 1: hlasovaní spolu 97 (83 + 14) - tretie miesto
inz. č. 2: hlasovaní spolu 109 (52 + 57) - druhé miesto
inz. č. 3: hlasovaní spolu 304 (302 + 2) - prvé miesto
Počet vyriešení krížovky (inzerát č.2) : 381 (cez audiotex).
Všetkým čitateľom ďakujeme za účasť pri hlasovaní!