Súťaž kreativity

Hlasujte - súťaž kreativity

súťaž ukončená, výsledky dolu

 Vážení čitatelia,

staňte sa aj vy členmi poroty denníka SME.

Rozhodnite, ktorý z predložených inzerátov je najlepšou reklamou

na tému "Prečo by sa mali čítať noviny?".

(kliknite na jednotlivý inzerát pre jeho plnú veľkosť)

Ktorému inzerátu dáte svoj hlas?

Súťaž je aj súčasťou prílohy Reklama a tlač tlačeného vydania denníka SME. Zadanie pre prihlásené agentúry znelo: Prečo by sa mali čítať noviny?

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prihlásené agentúry: Wiktor Leo Burnett, Lowe GGK, B.O.A.T. Publicity.

SkryťVypnúť reklamu

Systém hodnotenia: Reklamné agentúry si vyžrebovali v novinách stranu, na ktorej je umiestnená ich reklama na tému: "Prečo by sa mali čítať noviny?". Vašim hlasovaním dáte svoj hlas tomu návrhu inzerátu, ktorý podľa vášho subjektívneho názoru najviac spĺňa zadanie. Je možné hlasovať aj prostredníctvom audiotextu (čísla sú pri inzerátoch v tlačenom vydaní novín).

Víťazom súťaže sa stáva ten, kto dostane najviac hlasov čitateľov.

Uzávierka hlasovania je 6. decembra o 14:00 hod, vyhodnotenie a slávnostné odovzdanie cien pre zúčastnené agentúry bude 12. decembra 2002.

Inzerát č. 1 Inzerát č. 2 Inzerát č. 3

Podrobnejšie informácie nájdete v špecializovanej prílohe Reklama a tlač z 27.11. 2002.

Výsledky hlasovania čitateľov denníka SME Práca a SME online v súťaži o kreatívny inzerát:

SkryťVypnúť reklamu

1.Hlasovanie na www.sme.sk/kreativnasutaz

inz. č. 1: (hlasovaní: 83)

inz. č. 2: (hlasovaní: 52)

inz. č. 3: (hlasovaní: 302)

2.Celkové výsledky, teda hlasovanie na  www.sme.sk/kreativnasutaz a prostredníctvom audiotexu:

inz. č. 1: hlasovaní spolu   97  (83 + 14) - tretie miesto

inz. č. 2: hlasovaní spolu  109  (52 + 57) - druhé miesto

inz. č. 3: hlasovaní spolu  304  (302 + 2) - prvé miesto

Počet vyriešení krížovky (inzerát č.2) : 381 (cez audiotex).

Všetkým čitateľom ďakujeme za účasť pri hlasovaní!

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  5. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  8. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  1. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 7 382
  2. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 6 035
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 5 026
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 4 292
  5. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 658
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 2 559
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 011
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 748
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu