V Smere končí, bude podnikať

BRATISLAVA – Fedor Flašík končí ako volebný manažér Smeru. Jeho strana získala niečo vyše trinásť percent a ostane v opozícii. Flašík nechce hovoriť o prehre, ale „je to sklamanie“.

BRATISLAVA – Fedor Flašík končí ako volebný manažér Smeru. Jeho strana získala niečo vyše trinásť percent a ostane v opozícii. Flašík nechce hovoriť o prehre, ale „je to sklamanie“.

Sociológovia o kampani Smeru povedali, že ju „prepálil“. Sám predseda Fico ju nazval „nedovarenou“. Flašík si to nemyslí. „Ťažko povedať, čo kampani chýbalo. Až po analýze budeme vedieť viac.“

Flašík nesúhlasí s názormi, že kampaň bola príliš agresívna a provokatívna. „Pozrite si kampaň v Rakúsku. Na Slovensku možno nemáme radi sebavedomých ľudí. V Amerike je headline: poďte voliť Georgea Busha za prezidenta. Predsa sa nejdem zúčastniť, idem vyhrať voľby.“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Teraz plánuje na chvíľu opustiť Smer a stiahnuť sa z politiky. „Čo tam budem pozerať do stropu? Všetci budú v parlamente,“ hovorí.

Reklama ho už príliš neláka a chce podnikať. „Klasickú produktovú reklamu sa mi už nechce robiť. Musel by to byť nejaký bonbónik, nie napolitánky,“ povedal pre SME.

Predseda Robert Fico pred časom povedal, že s Flašíkom do budúcnosti počítajú. „Ešte sme sa vôbec nebavili o tom, čo bude o štyri roky. Keďže sa nám veľmi dobre spolupracovalo, tak pripúšťam možnosť, že budem pokračovať,“ povedal Flašík.

Flašík má povesť cynického reklamného mága, ktorý stranu predáva ako klasický produkt. „Urobili to z neho najmä médiá. Viac ako o politike sa hovorilo o topánkach či holých zadkoch,“ myslí si reklamný expert Michal Ruttkay.

SkryťVypnúť reklamu

Na druhej strane, jeho „produkt“ ostal po voľbách v opozícii, rovnako ako pred štyrmi rokmi HZDS, ktorému tiež robil kampaň. Neutrpela tým jeho povesť? „Mne je to jedno. Kašlem na takúto povesť. Či si niekto myslí, že som profesionálne dobrý, alebo nie, to nie je môj problém. Ja som dvakrát vyhral voľby a raz som bol tretí. Ukážte mi niekoho takého na Slovensku.“ (miš)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  5. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  8. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  1. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 7 059
  2. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 984
  3. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 4 082
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 4 010
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 4 009
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 469
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 082
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 538
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu