HZDS má svoje volebné pivo

Doslova šok zažili v týchto dňoch niektorí obchodníci z banskobystrického regiónu odoberajúci pivo od známeho veľkopodnikateľa Pavla Čupku, netajaceho sa sympatiami k HZDS.


FOTO TASR - JOZEF ĎURNÍK


Namiesto zlatého moku, ktorého značka sa zhoduje s názvom kopca nad Banskou Bystricou, im totiž do predajní doviezli pivo označené známym predvolebným logom hnutia Voľte S HZDS = 6.

„Takúto nám doviezli celú objednávku. Ani jedna fľaša nemala klasickú etiketu s názvom piva. Všetky boli označené HZDS,“ vysvetľuje rozhorčená majiteľka jedného z obchodov na Horehroní, ktorý sa stal „obeťou“ predvolebnej kampane hnutia. Nezabudla zdôrazniť, že jej HZDS za takúto službu nezaplatilo. „Je to nehoráznosť. Mala som sto chutí všetko im to vrátiť. Ale na druhej strane musím uvažovať ako podnikateľka. Ľudia sú tu jednoducho zvyknutí na toto konkrétne pivo a iné si nekúpia. Tak čo mám robiť?“ opýtala sa.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Obchodný riaditeľ pivovaru Ján Kán potvrdil, že na distribúciu fliaš označených HZDS zaznamenali veľa negatívnych ohlasov, pričom nejedna objednávka sa im vrátila neprijatá. „Bol to len pokus, ako to ľudia prijmú.

Do prvej etapy bolo pripravených na rozvoz asi 100-tisíc reklamných fliaš. Po nepriaznivých skúsenostiach v ich distribúcii už pokračovať nebudeme,“ konštatoval obchodný riaditeľ pivovaru. Poznamenal, že každá politická strana sa snaží pred voľbami zviditeľniť, no a keďže majiteľ pivovaru Pavol Čupka zastával donedávna post predsedu Krajskej organizácie HZDS, rozhodol sa pomôcť hnutiu aj takýmto spôsobom. „Musíme však konštatovať, že to nevyšlo,“ dodal Ján Kán. (tasr)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 667
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 443
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 733
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 367
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 437
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 644
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 951
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 227
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu