ÚRYVOK Z DISKUSIE NA INTERNETOVEJ STRÁNKE SME

Máte pravdu, keď hovoríte, že na Interi je najnižšia priemerná prvoligová návštevnosť. A to je pravdepodobne dôvod, prečo Inter pristúpil k aktívnym krokom na nápravu tohto javu. Treba si uvedomiť, že v súčasnosti sa presadia iba silné komerčné športy, ..

Máte pravdu, keď hovoríte, že na Interi je najnižšia priemerná prvoligová návštevnosť. A to je pravdepodobne dôvod, prečo Inter pristúpil k aktívnym krokom na nápravu tohto javu. Treba si uvedomiť, že v súčasnosti sa presadia iba silné komerčné športy, hlavne ak ide o odvetvia podporované súkromným sektorom. Časy všeobecnej rovnosti sú už preč. Históriu treba zaknihovať a poučiť sa z nej, ale páni, je Bubkov svetový rekord naozaj tým dôvodom, prečo sa má atletická dráha zachovať naveky? Tomasinko

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Ako definovať komerčnú úspešnosť toho-ktorého športu a ako, respektíve kde sa majú tieto komerčne úspešné športy presadiť? To majú všetci u nás hrať povinne futbal? Potom by mali aj v USA všetci hrať bejzbal, v Austrálii kriket a v Kanade hokej. Apropo, komerčná úspešnosť. Na jeden medzinárodný atletický míting prišlo na Pasienky 15-tisíc divákov, čo je rovnaký počet ako na 15 ligových zápasov Interu dohromady. Na čom je založená komerčná úspešnosť slovenských futbalových klubov? Na predaji kvalitných hráčov? Houbeles, ani jeden nebude hrať vo štvrťfinále európskych pohárov, lebo väčšinou pôsobia v II. ligách. Kto bol úspešný od roku 1993 v slovenskej „superlige“? Ich hlavní mecenáši: 1. FC Košice – Rezeš, Slovan Bratislava – Ducký, Spartak Trnava – Poór, Bachratý a Gatnár, Inter Bratislava – Hatina, Púchov – Rosina, Petržalka – Kmotrík atď. Všetko mečiarovskí privatizéri. Ani jeden z nich do klubov nevrazil vlastné miliardy. V menších okresných až dedinských kluboch perú zase svoje príjmy podvodníci lokálnejšieho významu. Aj preto doplácame na lieky stále viac a nosíme si do nemocnice vlastný hygienický papier. Nie atletická dráha, ale pohľad na tieto „ksichty“ vo VIP-kách je tým, čo mnohým ľuďom zhnusilo chodenie na futbal. Juro

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 666
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 435
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 732
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 351
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 436
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 657
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 950
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 237
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu