Máte pravdu, keď hovoríte, že na Interi je najnižšia priemerná prvoligová návštevnosť. A to je pravdepodobne dôvod, prečo Inter pristúpil k aktívnym krokom na nápravu tohto javu. Treba si uvedomiť, že v súčasnosti sa presadia iba silné komerčné športy, hlavne ak ide o odvetvia podporované súkromným sektorom. Časy všeobecnej rovnosti sú už preč. Históriu treba zaknihovať a poučiť sa z nej, ale páni, je Bubkov svetový rekord naozaj tým dôvodom, prečo sa má atletická dráha zachovať naveky? Tomasinko
Ako definovať komerčnú úspešnosť toho-ktorého športu a ako, respektíve kde sa majú tieto komerčne úspešné športy presadiť? To majú všetci u nás hrať povinne futbal? Potom by mali aj v USA všetci hrať bejzbal, v Austrálii kriket a v Kanade hokej. Apropo, komerčná úspešnosť. Na jeden medzinárodný atletický míting prišlo na Pasienky 15-tisíc divákov, čo je rovnaký počet ako na 15 ligových zápasov Interu dohromady. Na čom je založená komerčná úspešnosť slovenských futbalových klubov? Na predaji kvalitných hráčov? Houbeles, ani jeden nebude hrať vo štvrťfinále európskych pohárov, lebo väčšinou pôsobia v II. ligách. Kto bol úspešný od roku 1993 v slovenskej „superlige“? Ich hlavní mecenáši: 1. FC Košice – Rezeš, Slovan Bratislava – Ducký, Spartak Trnava – Poór, Bachratý a Gatnár, Inter Bratislava – Hatina, Púchov – Rosina, Petržalka – Kmotrík atď. Všetko mečiarovskí privatizéri. Ani jeden z nich do klubov nevrazil vlastné miliardy. V menších okresných až dedinských kluboch perú zase svoje príjmy podvodníci lokálnejšieho významu. Aj preto doplácame na lieky stále viac a nosíme si do nemocnice vlastný hygienický papier. Nie atletická dráha, ale pohľad na tieto „ksichty“ vo VIP-kách je tým, čo mnohým ľuďom zhnusilo chodenie na futbal. Juro