Ako sa doteraz strany prezentovali?

SDKÚ - Má mohutnú billboardovú a plagátovú kampaň. Situáciu má sťaženú tým, že do kampane ide ako vládna strana s lídrom Mikulášom Dzurindom, na ktorého sa sústreďuje útok súperov. Dzurinda si v minulých voľbách vyslúžil prezývku „bicyklista“. Na bicykel

vysadne opäť v piatok. Podľa informácií z centrály SDKÚ cyklotúry Dzurindu budú v kampani skôr ojedinelé.

KDH - Má nenápadnú kampaň. Dôraz dalo na stretnutia s občanmi v mestách a obciach. Najmasovejším propagačným prostriedkom kresťanských demokratov sú vlastné noviny Budúcnosť, ktoré občanom bezplatne rozdáva. KDH pozornosť na seba pripútalo tým, že predstavitelia hnutia pri ceste za voličom neobídu ani krčmu. Nie je to síce pravidlom, ale zaplatia aj pivo a pol deci.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Smer - S oslovovaním voličov začal ako prvá strana. Má rozsiahlu billboardovú a plagátovú kampaň. Viaceré billboardy sú provokujúce a vyvolali ostré reakcie súperov - HZDS i SDKÚ.

SkryťVypnúť reklamu

ANO - Hlavným tromfom ANO je televízia Markíza. Šéf ANO Pavol Rusko ako spolumajiteľ Markízy sa snaží spochybňovať tvrdenia konkurentov, predovšetkým Smeru a SDKÚ, že televíziu používa ako nástroj straníckej propagandy.

HZDS - sa prezentuje billboardmi, nie je ich však veľa. Kampaň HZDS je zatiaľ nevýrazná. Najväčšie eso kampane - sám predseda Mečiar - stráca v diskusných reláciách elektronických médií iskru. Niektorí z kandidátov na poslancov SME povedali, že je to dôsledok poklesu preferencií HZDS a stúpajúcej popularity šéfa HZD Ivana Gašparoviča.

SMK - Kampaň odštartuje dnes v Dunajskej Strede. Strana tvrdí, že chce osloviť aj Slovákov, občanom sa bude prihovárať dvojjazyčne, chce robiť „nevtieravú kampaň“. Na billboardoch nebudú zmienky, aby ľudia volili SMK a bude na nich chýbať aj ich volebné číslo 11. Pre SMK by bolo pohromou, keby jej potenciálni voliči zostali v deň volieb doma. Dôležitejšia pre stranu bude preto mobilizácia ľudí, aby využili svoje právo voliť.

SkryťVypnúť reklamu

(sp)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  5. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  8. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  1. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 7 460
  2. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 6 344
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 5 038
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 4 370
  5. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 717
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 2 408
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 000
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 791
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu