ia Žižkov i s hokejovou Plzňou. Zmluva s novým marketingovým partnerom HIL znie na najbližšiu sezónu s opciou.
„Cieľom spoločnosti je podporovať mladé talenty a vrcholový šport v oboch krajinách, ako aj vytvárať pre partnerov mediálnu podporu. HIL ako medzinárodná súťaž má po marketingovej a obchodnej stránke vysokú hodnotu. Hrá sa v dvoch krajinách, kde je veľký mediálny priestor, ktorý sa dá využiť. Našou snahou bude zviditeľniť hráčov i kluby a najdôležitejšou úlohou bude nájsť generálneho partnera súťaže,“ predostrel zámery nového marketingového partnera HIL generálny riaditeľ firmy Jiří Šmídl.
Konateľ spoločnosti Handbal 2000 Jaroslav Gattermayer: „Ideme správnym smerom. Kvalita slovenských a českých tímov sa vyrovnala a v blížiacom sa ročníku očakávam ešte dramatickejšie súboje, čo bude ideálny argument pre rozšírenie súťaže na 16 tímov už v 4. ročníku.“
V spoločnej lige by sa tak mohlo predstaviť osem českých a osem slovenských tímov. Tomu je podriadený aj systém postupov, zostupov a baráží. V Čechách nebude prebiehať prelínacia súťaž a prvé tri tímy z 1. ligy postúpia priamo, na Slovensku prvý z 1. ligy postúpi priamo a kluby HIL na 5. a 6. mieste slovenskej tabuľky sa stretnú v baráži s druhým, respektíve s tretím z 1. ligy.
K zmene došlo aj pri výhode domáceho prostredia v play off, keď sa nebude hrať systémom dva doma, dva vonku a piaty rozhodujúci u lepšie umiestneného, ale družstvá si budú výhodu domáceho prostredia meniť po každom zápase.
(sita, tasr)