v expresnom tempe, nezáživná diskusia akoby naznačovala, že v slovenskom hokeji niet žiadnych problémov, resp. nie je ochota o nich hovoriť.
Prezident SZĽH Juraj Široký v hodnotiacej správe minulej sezóny uviedol, že 7. miesto reprezentácie Slovenska na majstrovstvách sveta v Nemecku nie je úspechom, ale na druhej strane je potvrdením našej príslušnosti k širšej svetovej špičke. Dve ôsme miesta juniorov na MS osemnásťročných a dvadsaťročných hráčov sú podľa jeho slov reálnym odrazom súčasného mládežníckeho hokeja na Slovensku. J. Široký sa kriticky zmienil o úrovni Extraligy v sezóne 2000/2001, ktorá trpela tým, že z 8-člennej súťaže nikto nevypadával. „V mnohých zápasoch chýbalo nasadenie, tempo, výkonnosť väčšiny tímov značne kolísala,“ uviedol šéf slovenského hokeja a znížený záujem divákov ilustroval číslami: do extraligových hľadísk ich prišlo o 102 950 menej než v predchádzajúcom ročníku, čo je menej v priemere o 1102 divákov na zápas. J. Široký však nereagoval na poznámku vrchného predstaviteľa Združenia klubov a oddielov Mariána Mjartana, ktorý za súhlasu pléna uviedol, že v budúcnosti by sa už nemalo stávať, aby prezident SZĽH chýbal na finálových zápasoch Extraligy a víťazný pohár zaňho museli odovzdávať iní funkcionári.
V budúcej sezóne sa hrá Extraliga s 10 účastníkmi, nováčikmi sú Žilina a Nitra. Osem tímov postúpi do play off, posledné mužstvo vypadne do 1. ligy a nahradí ho víťaz nižšej súťaže. Reprezentáciu čakajú dva vrcholy: februárové ZOH v Salt Lake City a májové MS vo Švédsku.
Na rokovaní Rady SZĽH predviedli nové logo hokejového zväzu z dielne akademického maliara Petra Galvánka, ktoré by malo symbolizovať dynamiku, jednoduchosť, modernosť. Doterajšia hokejka s pukom vraj už zastarala. Prvý kontakt s novinkou však vyvolal na tvárach viacerých funkcionárov rozpaky. Rada SZĽH zobrala na vedomie, že vznikla stopercentná dcérska spoločnosť zväzu Marketing SZĽH, s.r.o, čím by sa mala zosúladiť reklamná činnosť s literou zákona. (on)