byť menovaný.
Tieto stavovské kruhy – od autorov piesní cez hudobníkov a interpretov po vydavateľov, ochranné zväzy a obchodníkov – sa pridali k západným susedom a začali útok na novodobých pirátov, ktorým na plavbu v mori hudobného šoubiznisu stačí jedna napaľovačka CD nosičov.
Títo „kúzelníci“ dokázali zverejniť nový album Madonny na internete skôr, ako ho speváčka vydala a mohla začať zarábať.
Kampaň Kopírovanie zabíja hudbu, ktorá sa u nás nedávno začala, prinesie veľa rozdielnych pohľadov. Zo strany monopolov – vydavateľstiev, ktoré predajom napaľovaných CD nosičov prichádzajú o zisky, ale aj zo strany ľudí, pre ktorých je 700 korún za cédečko priveľa. A aj zo strany tých, ktorí tú hudbu robia. (dv)
Tematicky príbuzné článkyÚtok na morálku: Kto chce zabiť hudbu?
Zapojili by ste sa do kampane Kopírovanie zabíja hudbu? Prečo?