Ako zvyčajne, pozornosť pútal v triede E 3000 Jaroslav Krajčí (Lola F 3000), ale aj Peter Ruisl (Luccchini P3-95M) v CN-3000 či v N+2000 Martin Koiš. Oprávnený záujem medzi fanúšikmi i súpermi vzbudil púchovský pretekár Peter Jureňa (Matador Pneu Sport Team), ktorý práve na Šturci predstavil po prvý raz v triede N+2000 dlho očakávané Mitsubishi Lancer Evo VII. „Je to pochopiteľne odlišný pocit ako v našom starom Forde.
Nová technika má úplne iné jazdné vlastnosti a zatiaľ si na ňu ešte len zvykám, nebolo kedy ju poriadne vyskúšať a otestovať,“ povedal pred sobotňajším štartom Peter Jureňa, no napriek tomu skončil v druhej súťažnej jazde úvodného dňa pretekov na druhom mieste za mladučkým Berešom.
Talentovaný Jozef Bereš junior (Seat Ibiza Kit Car) sa v triede A-2000 opätovne postaral o veľký rozruch.
Vynikajúco si počínal už v sobotňajších tréningových jazdách a druhú súťažnú dokonca vyhral pred Jaroslavom Krajčím, ktorého celkom neposlúchala technika.
Výsledky – sobota: 1. Krajčí (Lola F 3000/trieda E-3000) 6:22,730 min., 2. Bereš jun. (Seat Ibiza Kit Car/A-2000) 6:41,640, 3. Ruisl (Lucchini/CN-3000) 6:42,110, 4. Jureňa (Mitsubishi Lancer Evo 7/N+2000) 6:45,300, 5. M. Koiš (Ford Escort/N+2000) 6:48,570.
Nedeľa: 1. Krajčí 5:50,770, 2. Ruisl 6:07,720, 3. Mančík (Estonia) 6:26,130, 4. V. Liedl st. 6:35,330, 5. S. Koiš 6:40,380.
(ad)