Slováci tipovali víťazstvo Švédov

Na svoje si v týchto dňoch prichádzajú i stávkové kancelárie. Účasť slovenských hokejistov v záverečnej fáze šampionátu je pre stávkujúcich príliš lákavá na to, aby si „nepodali“. Pred včerajším semifinálovým stretnutím so Švédskom sa však vo väčšine ...

Na svoje si v týchto dňoch prichádzajú i stávkové kancelárie. Účasť slovenských hokejistov v záverečnej fáze šampionátu je pre stávkujúcich príliš lákavá na to, aby si „nepodali“. Pred včerajším semifinálovým stretnutím so Švédskom sa však vo väčšine stávkových kancelárií podávalo viac na víťazstvo domácich.

Podľa generálneho riaditeľa spoločnosti Niké Otta Bergera sa najviac stávkovalo ešte počas bojov v základných skupinách. „Boli tam silní a slabí súperi. Stávkovalo sa ľahšie,“ tvrdí. Ako poznamenáva, pre stávkové kancelárie to nebola výhra. „Veľa sme vtedy prehrali. Bola to úplná tragédia.“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Ani štvrťfinálové víťazstvo Slovákov nad Kanadou mu na pokoji nepridalo. Väčšina tipov bola totiž správna. „Stávkujúci verili, že Kanadu porazíme,“ vyjadruje svoje prekvapenie. Potvrdzujú to i slová Mariána Faciníka z Formuly: „Pred zápasom s Kanadou sa verilo, že vyhráme.“ Podľa jedného zo zamestnancov Terna bol pomer stávok na naše víťazstvo neuveriteľných 70:30. Pripúšťajú, že stávkové kancelárie tým v dôsledku vysokých kurzov na naše víťazstvo mohli utrpieť.

Vynahradila to však štvrťfinálová prehra Čechov. „Prehra jedného z najväčších favoritov šampionátu pomohla stávkovým kanceláriám vôbec najviac,“ tvrdí Berger. Nebyť jej, „tragédia“ by podľa neho bola dokonaná.

Jedinými na Slovensku, ktorým po prehre Čechov zostali oči pre plač, tak boli stávkujúci. „Po tom, čo sa trikrát po sebe stali majstrami sveta, by som im ani iné neprial, no museli sa tak veľmi ponáhľať?“ pýtal sa včera jeden z nich.

SkryťVypnúť reklamu

Pokiaľ ide o stretnutie Švédsko - Slovensko, bolo podľa Bergera cítiť u stávkujúcich istú opatrnosť. „Oni majú radšej také zápasy, kde sú kurzy okolo 1.5 až 1.7,“ vysvetľuje.

Vo všetkých troch stávkových kanceláriách sa podávalo viac na víťazstvo domácich. V Terne o druhej popoludní tvorili tipy na výhru Švédov približne 60 percent stávok. Berger bol včera toho názoru, že najlepšie by pre obe strany bolo víťazstvo Slovenska. „Stávkujúci by si prehru u nás nebrali k srdcu tak veľmi.“

JOZEF ČAVOJEC

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 670
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 453
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 733
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 400
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 445
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 617
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 966
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 206
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu