
Peoplemeter. FOTO – TASR
BRATISLAVA – Návrh na vznik občianskeho združenia na zavedenie peoplemetrov na Slovensku bol témou včerajšieho rokovania zástupcov televízie Joj, TA3, mediálnych agentúr, Klubu reklamných agentúr Slovenska a zadávateľov reklamy.
Ako povedal generálny riaditeľ Joj TV Richard Rybníček, návrh na 95 percent vychádza z projektu Slovenskej televízie. Ostatných päť percent ho zásadne nemení. Ide len o kozmetické zmeny, ktoré urobili právnici Joj TV, uviedol Rybníček.
Na rokovaní sa za televízie zúčastnil iba Rybníček a generálny riaditeľ TA3 Martin Lengyel. Zástupcovia STV a televízie Markíza sa nezúčastnili. „Veríme, že týmto spôsobom nechcú bojkotovať peoplemetre,“ povedal Rybníček.
Joj obom televíziám pošle návrh na vytvorenie občianskeho združenia na zavedenie peoplemetrov. Pripomienky k návrhu očakáva do 14 dní.
(sita)