TV JOJ ponúkne prefinancovanie peoplemetrov mediálnym agentúram

Bratislava 3. apríla (TASR) - V prípade nezáujmu STV a TV Markízy ponúkne TV JOJ prefinancovanie peoplemetrov mediálnym agentúram.

Na dnešnom stretnutí riaditeľov slovenských televízií a mediálnych agentúr Slovenska predložila TV JOJ návrh projektu zavedenia peoplemetrov. Hoci partneri z TV Markíza a STV neprišli, generálny riaditeľ TV JOJ Richard Rybníček vyjadril nádej, že nechcú bojkotovať objektívne meranie diváckej priazne a pošlú spolu s ostatnými svoje pripomienky do dvoch týždňov.

"Nezavrhujeme spoluprácu s TV Markíza ani s STV a sme pripravení s nimi kedykoľvek o peoplemetroch rokovať. Pripravení sme však spustiť tento projekt aj v prípade, že Markíza a STV peoplemetre odmietnu," vyhlásil dnes na brífingu Richard Rybníček. Predložený projekt na 95 percent rešpektuje ten, ktorý v minulosti vypracovala STV a ráta s vytvorením občianskeho združenia, do ktorého by zo zákona mohli vstúpiť všetci vysielatelia, teda aj verejnoprávna STV. V prípade odmietnutia, TV JOJ alternatívne osloví Club reklamných agentúr, ktorý by mal vytvoriť vlastné združenie alebo obchodnú spoločnosť, prostredníctvom ktorej TV JOJ prefinancuje 35-40 miliónov SK potrebných na zavedenie peoplemetrov. Aj druhý variant je však otvorený pre všetky televízie.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

O peoplemetrovej metóde sa na Slovensku hovorí už štyri roky. V porovnaní s doteraz používanou denníčkovou metódou peoplemetre spracúvajú informácie rýchlejšie a zmapujú viac údajov. Okrem programov dokážu zachytiť aj sledovanosť reklamných spotov a sledujú prepínanie programov počas jednej relácie, čo je denníčkovým spôsobom nezachytiteľné. Zavedením peoplemetrov podľa Richarda Rybníčka skončí na Slovensku mediálny stredovek.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 719
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 516
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 734
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 531
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 515
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 479
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 028
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 196
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu