Po odchode zo železníc založil firmu Slovenské tunely, s. r. o. Podľa výpisu z obchodného registra boli spoločníkmi firmy Ladislav Dimun, Andrej Egyed a akciová spoločnosť Železničné staviteľstvo Brno. Neskôr boli spolumajiteľmi Slovenských tunelov s výškou vkladu po jednom milióne korún len Egyed a Dimun.
V roku 1999, teda po nástupe Egyeda do funkcie šéfa Železníc SR, sa Slovenské tunely zmenili na akciovú spoločnosť a mená oboch z firmy zmizli. Základné imanie však ostalo nezmenené. Ladislav Dimun sa stal námestníkom generálneho riaditeľa ŽSR pre prevádzku.
Zaujímavosťou je, že Andrej Egyed podpísal v máji 1991 vo funkcii oblastného šéfa Československých dráh zmluvu na odpredaj lokomotív po 150-tisíc Kčs, čo bola cena rovnajúca sa cene šrotu. Podľa zmluvy malo byť do konca roka 1991 dodaných päťdesiat lokomotív, ďalších dvestopäťdesiat podľa dohody.
Vtedajšie ministerstvo kontroly však vykonalo previerku efektívnosti odpredaja, ktorej výsledkom bolo vypovedanie zmluvy zo strany ČSD. Dráhy tak stihli dodať iba tridsať lokomotív. A. Egyed vtedy tvrdil: „Boli to lokomotívy, ktoré nemali použitie.“ Zistenia ministerstva kontroly však boli v roku 1994 odstúpené finančnej polícii. Podľa neoverených informácií mali byť lokomotívy so ziskom predané do zahraničia. „Orgány činné v trestnom konaní ma nekontaktovali,“ tvrdil A. Egyed.
Mesačná mzda generálneho riaditeľa ŽSR je v súčasnosti 100-tisíc korún, ku ktorým môže dostať odmeny vo výške 120 percent mzdy. (rf)