WASHINGTON – Niekto to rád vlhké, povedala si istá americká firma, ktorá v máji tohto roku uvedie na trh navlhčený toaletný papier. A ako oznámil denník Wall Street Journal, papier podobný navlhčeným detským plienkam bude kvôli zachovaniu tejto jedinečnej charakteristiky predávaný v plastikových obaloch.
Vývoj zvlhčeného kotúča trval spoločnosti Kimberly-Clark celé tri roky a vyžiadal si viac než 40 miliónov dolárov. Výrobca očakáva, že nový toaletný papier mu prinesie ročné tržby vo výške 120 miliónov dolárov.
Vlhké potešenie pritom nebude najlacnejšie – zákazník za kotúč zaplatí asi o 40 centov viac ako za bežný toaletný papier. Okrem toho si musí kúpiť „štartovací balíček“ za takmer deväť dolárov, iba tak sa bude môcť znova cítiť ako dieťa. (tasr)