„Zástupcovia IIHF a Ovation Sports sú už od nedele v Bratislave,“ povedala PR manažérka Slovana Veronika Némethová.
Všetky marketingové práva na Ligu majstrov sú v rukách IIHF a Ovation Sports. Aj preto z ľadu a mantinelov musia zmiznúť pred zápasom všetky reklamné logá sponzorov Slovana. Reklamné plochy v Samsung Aréne prešli rebrandingom, na mantineloch i na ľade sú logá Ligy majstrov, prípadne jej partnerov.
Pravidlá v mnohom pripomínajú futbalovú Ligu majstrov, pracovníci Ovation Sports totiž v minulosti zabezpečovali aj túto prestížnu súťaž na zelených trávnikoch.
Slovan sa už počas zápasu v Českých Budějoviciach mohol presvedčiť, že predzápasové detaily sú vypočítané na sekundy. Zápas bude v stredu od 19.20 h v priamom prenose vysielať na Trojke.