O2 stráca aktívnych zákazníkov

Tretí mobilný operátor stratil v prvom polroku 17 percent svojich aktívnych zákazníkov.

ilustračné fotoilustračné foto (Zdroj: TASR/AFP)

BRATISLAVA. Mobilný operátor Telefónica O2 Slovakia zaznamenal takmer 40-percentný medziročný pokles svojich aktívnych zákazníkov, ktorí využívajú predplatené karty. Ich počet ku koncu júna tohto roka dosiahol 200­tisíc.

Firma naopak za rok získala 74­tisíc zákazníkov fakturovaných služieb, pritom koncom tohto júna ich počet dosiahol 75­tisíc.

Tretí mobilný operátor, ktorý pôsobí na slovenskom trhu od septembra 2006, tak evidoval ku koncu júna tohto roka spolu 275­tisíc klientov, čo znamená prepad takmer o 17 percent.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Spoločnosť chce stabilizovať počty

O2 sa chce zamerať na zvyšovanie podielu tarifných zákazníkov vo svojej zákazníckej báze. „Telefónica O2 bude ďalej podporovať ďalší rozvoj prevádzky na Slovensku cez rast podielu zákazníkov tarifných služieb a získavania nových zákazníkov s cieľom zvýšiť ich aktivitu,“ napísala vo svojej polročnej správe Telefónica O2 Czech Republic o svojej slovenskej dcére.

Vedenie zároveň očakáva, že zákazníci budú časom odchádzať pomalšie a ich počet sa stabilizuje. Súčasný pokles zákazníckej bázy vysvetľuje spoločnosť tým, že časť zákazníkov získaných počas úvodnej kampane v roku 2007 využívala služby nepravidelne a limitovane. Operátor tvrdí, že si k polroku udržal viac ako päťpercentný podiel na trhu aktívnych zákazníkov a chce pokračovať „v tlaku na konkurenciu, aby naďalej napĺňala očakávania náročných slovenských zákazníkov“.

SkryťVypnúť reklamu

Porovnanie nie je možné

Ostatní mobilní operátori doteraz údaje o počte zákazníkov ku koncu prvého polroka nezverejnili. Trhové podiely ani celkovú penetráciu mobilných služieb preto zatiaľ nie je možné vypočítať.

Na konci prvého štvrťroka pritom Orange Slovensko evidoval 2,863 milióna, T-Mobile Slovensko 2,173 milióna a Telefónica O2 Slovakia 287­tisíc aktívnych SIM kariet vo svojej sieti.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 382
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 985
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 691
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 180
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 111
  6. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 1 837
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 658
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 643
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu