O2 stráca aktívnych zákazníkov

Tretí mobilný operátor stratil v prvom polroku 17 percent svojich aktívnych zákazníkov.

ilustračné fotoilustračné foto (Zdroj: TASR/AFP)

BRATISLAVA. Mobilný operátor Telefónica O2 Slovakia zaznamenal takmer 40-percentný medziročný pokles svojich aktívnych zákazníkov, ktorí využívajú predplatené karty. Ich počet ku koncu júna tohto roka dosiahol 200­tisíc.

Firma naopak za rok získala 74­tisíc zákazníkov fakturovaných služieb, pritom koncom tohto júna ich počet dosiahol 75­tisíc.

Tretí mobilný operátor, ktorý pôsobí na slovenskom trhu od septembra 2006, tak evidoval ku koncu júna tohto roka spolu 275­tisíc klientov, čo znamená prepad takmer o 17 percent.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Spoločnosť chce stabilizovať počty

O2 sa chce zamerať na zvyšovanie podielu tarifných zákazníkov vo svojej zákazníckej báze. „Telefónica O2 bude ďalej podporovať ďalší rozvoj prevádzky na Slovensku cez rast podielu zákazníkov tarifných služieb a získavania nových zákazníkov s cieľom zvýšiť ich aktivitu,“ napísala vo svojej polročnej správe Telefónica O2 Czech Republic o svojej slovenskej dcére.

Vedenie zároveň očakáva, že zákazníci budú časom odchádzať pomalšie a ich počet sa stabilizuje. Súčasný pokles zákazníckej bázy vysvetľuje spoločnosť tým, že časť zákazníkov získaných počas úvodnej kampane v roku 2007 využívala služby nepravidelne a limitovane. Operátor tvrdí, že si k polroku udržal viac ako päťpercentný podiel na trhu aktívnych zákazníkov a chce pokračovať „v tlaku na konkurenciu, aby naďalej napĺňala očakávania náročných slovenských zákazníkov“.

SkryťVypnúť reklamu

Porovnanie nie je možné

Ostatní mobilní operátori doteraz údaje o počte zákazníkov ku koncu prvého polroka nezverejnili. Trhové podiely ani celkovú penetráciu mobilných služieb preto zatiaľ nie je možné vypočítať.

Na konci prvého štvrťroka pritom Orange Slovensko evidoval 2,863 milióna, T-Mobile Slovensko 2,173 milióna a Telefónica O2 Slovakia 287­tisíc aktívnych SIM kariet vo svojej sieti.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Finančná gramotnosť? Väčšina netuší, čo by sa stalo, keby zomrel ich partner
  2. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci
  3. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá
  4. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou
  5. Fakulta managementu UK - možnosť štúdia vo svetových jazykoch
  6. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov
  7. Ako premeniť 50 € mesačne na desiatky tisíc – VELTY portfóliá
  8. Egypt na maximum: Porovnali sme 4 obľúbené letoviská
  1. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci
  2. Študenti sa učili od najlepších šéfkuchárov na Slovensku
  3. Fakulta managementu UK - možnosť štúdia vo svetových jazykoch
  4. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou
  5. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá
  6. Riaditeľ Budvaru: Ľudia poznajú rozdiel. Poctivý ležiak chce čas
  7. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov
  8. Najlepšia odmena za vysvedčenie? Kniha
  1. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 19 994
  2. Egypt na maximum: Porovnali sme 4 obľúbené letoviská 10 583
  3. Čo by ste robili, keby ste zo dňa na deň prišli o prácu? 9 376
  4. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov 8 819
  5. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 7 641
  6. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom 6 014
  7. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom 5 363
  8. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou 5 234
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu