Konečne znova reklama s nápadom

Po gazdinkách híkajúcich nad vypratými košeľami, po žiarivých úsmevoch a šťastných rodinkách bežiacich v ústrety radostnej budúcnosti je tu opäť pozoruhodná reklama. Kampaň denníka Nový čas: „Bulvár vás baví“.

(Zdroj: RINGIER)

Po gazdinkách híkajúcich nad vypratými košeľami, po žiarivých úsmevoch a šťastných rodinkách bežiacich v ústrety radostnej budúcnosti je tu opäť pozoruhodná reklama. Kampaň denníka Nový čas: „Bulvár vás baví“.

Najviditeľnejšou zložkou kampane sú bilbordy. Do očí udrie výrazný červený podklad a na ňom viac či menej vtipne pospájané mená celebrít.

Ako to je? „MOKRÝ ZAJAC KOTUĽA SUCHÝ BOBEK“ alebo: „ZEDNÍK NETUŠIL VÁŽNY KONČEK“. Žiadne obrázky, nič. Len typografia, veľkými písmenami vysádzané mená konkrétnych ľudí. Čo je na tom pozoruhodné?

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Jednoduchá, moderná grafika. Tie bilbordy „kričia“ v záplave ostatných plagátov. Zvolená farebnosť, použitý druh písma, údernosť a pod. sa tu vzácne snúbia so samotným produktom – bulvárnym denníkom, ktorý je primárne zameraný na život celebrít. Ich mená sú totiž hlavnými hrdinami tejto reklamy.

Reklama má aj ďalšiu dôležitú dimenziu – dynamiku, o ktorú sa postará vzrušenie z utvárania nových, často prekvapivých spojení celebrít. Dnes si ich nevymýšľajú iba bulvárni novinári, ale túto možnosť dostali aj samotní spotrebitelia. Súčasťou reklamnej kampane je totiž internetová hra, v rámci ktorej si návštevník webstránky Nového času môže vyskladať svoj vlastný slogan pozostávajúci z mien celebrít, tento slogan následne poslať do galérie, kde zaň môžu iní návštevníci hlasovať. Prenesením do internetového prostredia tak reklama dostáva ďalší, interaktívny rozmer.

SkryťVypnúť reklamu

Kampaň „Bulvár vás baví“ je príkladom reklamy, ktorá sa snaží vyvolať rozruch. Púta pozornosť okoloidúcich, láka návštevníkov webstránky, provokuje čitateľa novín, ba dokonca stimuluje chuťové poháriky návštevníkov bratislavských reštaurácií. Na jedálnom lístku niektorých z nich sa objavila „ČERNÁ SMATANOVÁ POLÍVKA“.

Škoda, že takáto pozoruhodná reklama je na Slovensku takým vzácnym úkazom; objaví sa iba tak dva, tri razy do roka.

Autor: Marian Timoracký marketingový konzultant, United Consultants, nie je čitateľom bulváru, s reklamnou kampaňou Nového času nemá v

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 646
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 410
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 730
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 266
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 407
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 730
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 931
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 282
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu