Kto železničiarov naučí ich predpisy?

V jedno nedeľné popoludnie sme si s manželkou povedali, že pre jej mamu kúpime lístok na vlak cez internet. Podarilo sa. Tak sme sa rozhodli informovať sa o takejto možnosti aj pre manželku a naše tri dcérky.

Na infolinke nám povedali, že to zatiaľ nejde, tak sme sa vybrali na stanicu. A tam sa to všetko začalo. Predtým sa manželka na infolinke železníc opýtala sa, aké lístky treba pre dospelého a tri deti, 3, 5­ a 12­ročné. Povedali nám, že jeden celý, jeden polovičný pre manželku a najstaršiu dcérku a pre naše dva krpce stačia miestenky. Vyzbrojení touto informáciou sme sa postavili k okienku. Na naše prekvapenie pracovníčka zašvitorila, že to nie je možné a presviedčala nás, že polovičný lístok potrebuje aj päťročná dcérka.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Zaplatili sme, no nejako sa nám to po ceste domov nezdalo a zavolali sme ešte raz na infolinku. Znova nám povedali, že päťročné dieťa lístok nepotrebuje. Rozdiel bol 408 korún.

A tak sme sa znova vytrepali na hlavnú stanicu. Pracovníčkauž asi šípila, že urobila kiks, ale opakovala, že jej predpisy to nedovoľujú. Tak sme použili zaklínadlo: „Zavolajte nám vedúcu zmeny.“ Odpoveď: S vedúcou hovoriť nemôžeme. Nebudem opisovať ďalší priebeh, no napokon sme s vedúcou hovorili a domov sme prišli o 408 korún bohatší .

Svokra sa však rozhodla ostať ešte dva dni, a tak sme sa znova na infolinke informovali o možnosti stornovania lístka. Znova nám fundovane oznámili, že to, samozrejme, JE možné za poplatok 10 percent. Tak hajde na stanicu. Už iná pracovníčka nám oznámila, že storno nie je možné. Veľmi dôrazne som ju upozornil, že informácia je dvakrát odkonzultovaná s infolinkou. Ich vlastnou. Nie, ani teraz sa nemôžem rozprávať s vedúcou zmeny. Nakoniec sa k nej, samozrejme, dostanem, a, samozrejme, mi dá znova za pravdu.

SkryťVypnúť reklamu

Resumé: nikdy sa nenechajte odbiť na železnici, ak tvrdí, že niečo nejde, a využívajte infolinku – sú fakt dobrí. Vždy si nechajte pri probléme zavolať vedúceho. Funguje to. Len je smutné, že klient vie viac ako pracovník.

marosstanislav.blog.sme.sk

Autor: Maroš Stanislav

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  5. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  8. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 735
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 669
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 735
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 697
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 684
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 260
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 217
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 296
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu