Zázračný krém zväčší firemné logo klienta

Umeleckí riaditelia, grafickí dizajnéri a vôbec všetci, čo pracujú v reklame a marketingu, to veľmi dobre poznajú: agentúra po skončení prezentácie vyzve klienta, aby sa vyjadril k návrhom reklamy.

Umeleckí riaditelia, grafickí dizajnéri a vôbec všetci, čo pracujú v reklame a marketingu, to veľmi dobre poznajú: agentúra po skončení prezentácie vyzve klienta, aby sa vyjadril k návrhom reklamy.

„No, nie je to zlé,“ začne klient. „Ale prečo je to naše nádherné logo také maličké? Prečo sa tak nesmelo krčí kdesi v rohu, kde si ho nikto nevšimne?“ To posmelí ďalšieho zástupcu klienta: „Ja si myslím, že je to celé akési fádne. Je tam príliš veľa prázdneho priestoru. Dajme tam viac informácií o kvalite našich výrobkov. Keď už to musíme platiť.“ Roz­prúdi sa živá diskusia: „A nemohlo by to akosi viac žiariť? Viete, aby to ľudia neprehliadli, také tie blikajúce hviezdice.... A čo keby sme túto ružovú vymenili za zelenú?“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Zázračný krém

Tak tomu je už raz a navždy koniec. Klienti sa konečne dočkali. Agentúra Fusion pre nich vyvinula neodolateľný krém, ktorý „Robí-moje-logo-väčšie“. Stačí ním potrieť logo na inzeráte a ono sa zväčší. A funguje aj na online reklamu - áno, krém treba naniesť na príslušné miesto monitora počítača a logo hneď narastie.

A keby len to! Za neuveriteľných 29,99 dolára k tomu dostanete aj ďalšie skvelé prípravky: eliminátor prázdneho priestoru, prášok na vytváranie akciových ponúk, prípravok na zvýšenie fluorescentných efektov a napokon aj Emocionátor - jedinečný gél, ktorý určite dodá aj vašej reklame tie správne emócie. Koniec koncov, pozrite sa na to sami. Na adrese makemylogobiggercream.com je názorné video, ako tieto vecičky fungujú. A k tomu si ešte môžete objednať aj tričko.

SkryťVypnúť reklamu

Nie je to iba o Dr. Freudovi

Hoci niektorí ľudia v tejto reklame vidia paródiu na všetky tie reklamy na zväčšenie pŕs, penisu, erekcie a svalov, jej kúzlo podľa mňa spočíva v niečom inom. Reklama je urobená nesmierne láskavo a s porozumením pre potreby, túžby i frustrácie kreatívnych ľudí z agentúr.

Ako povedal Brett Derricott, riaditeľ agentúry Fusion: „Je to pocta dizajnérom za všetky bolesti hlavy z klientov, ktorí nemajú ani šajnu, o čom hovoria.“

Zdá sa, že to funguje. Za tri týždne od začiatku kampane si túto reklamu pozrelo viac než 500–tisíc ľudí zo 170 krajín sveta. Agentúra zaznamenala vyše 600 telefonátov a e-mailov so žiadosťami o ďalšie informácie.

A to aj napriek tomu, že logo, ba dokonca ani meno agentúry sa v tejto reklame vôbec nevyskytuje!

SkryťVypnúť reklamu

Autor: Marian Timoracký, marketingový poradca United Consultants

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 699
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 488
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 734
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 502
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 480
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 511
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 008
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 177
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu