Bola som kúpiť vreckovky Zewa Softis. Prišla som k regálu: Zewa Softis 6 x 10 Neutral – 49,90 Sk. O. k., idem si ešte po slaninový rožok. Cestou natrafím na regál s akciovými výrobkami. Zewa Softis 6 x 10 Neutral – 39,90 Sk. To je super. Keďže viem, že nebýva vždy všetko zlato, čo sa blyští, idem sa spýtať na informácie.
„Prosím vás, koľko stoja tieto vreckovky?“
„50 korún.“
„Ale je pri nich uvedená akciová cena 39,90.“
„Tá musela byť k iným.“
„Nie, Zewa Softis 6 x 10 Neutral.“ Krčenie plecami.
„Tak ďakujem.“ Neviem za čo, ale slušnosť káže.
Dnes som znovu šla okolo akciového regálu. Zewa Softis 6 x 10 Neutral – 39,90.
Niekedy sa stáva, že po skončení akcie sa zabudne vymeniť cenovka. Niekedy, že nešikovní brigádnici popletú cenovky. Tak mi povedali, keď som za holiace hlavice pri pokladni platila o 100 korún viac, ako bolo na cenovke v regáli. Či nešikovní brigádnici robili aj aktuálny leták, v ktorom bola cena rovnaká ako v regáli, som sa už nedozvedela.
Niekedy sa stáva, že sa pri tvorbe akciového regálu zabudne na to, že dané výrobky nie sú v akcii. A niekedy sa stáva, že aj po upozornení zákazníka sa zabudne zmeniť neaktuálna cenovka.
Niekedy by sa mohlo aj stávať, že by prišla inšpekcia a „nehody“ finančne ohodnotila. To sa však asi nestáva. Vychádzam z toho, že keby sa to stávalo, tak by sa nestávali predošlé vymenované veci.
Som obyčajný nenáročný zákazník, ktorý by bol rád, keby za nákup pri pokladni platil toľko, koľko je uvedené na cenovke v regáli.
Je to až taký problém?
luciahegenbartova.blog.sme.sk
Autor: Lucia Hegenbartová