Hra s názvom Event vytvára virtuálny svet New City. V New city sa hráči zaradia do komunity, zoznámia sa asi s osmdesiatimi osobnosťami a robia rôzne rozhodnutia.
V priebehu hry sa tak testuje, ako dokážu narábať s peniazmi, aká je ich etická úroveň a aké sú ich schopnosti zaobchádzať s nejasnými informáciami alebo údajmi. Okrem oslovenia talentovaných ľudí chce takto Deloitte zároveň propagovať svoju značku.
Simulácia slúži firme na to, aby vzbudila u potenciálnych záujemcov nadšenie pre prácu práve u nej.
Mladá generácia dnes nestojí o manuály s radami, ako zapadnúť do firmy, ale o vlastné zážitky. Hry sú naviac okrem zábavy pre uchádzačov tiež dobrým nástrojom pre zber dát.
Hra bude v Deloitte spustená v plnej verzii až v októbri, pilotná prevádzka však funguje už od apríla a stretáva sa s priaznivou reakciou užívateľov stránky.
Autor: Zdroj: btobonline.com