Pred desiatimi rokmi by som neveril, že jedného dňa budú na Slovensko bežne chodiť pophviezdy všetkého druhu a v luxusných hoteloch sa budú stretávať na chodbách. Už pred dekádou sa síce občas objavila nejaká obstarožná zombie šoubiznisu, aby si zarobila na nájomné a ďalšie protidrogové liečenie, ale inak bolo na hudobnej scéne až žalostne mŕtvo. A už vôbec som nečakal, že našu metropolu objavia americkí reperi, ktorí donedávna Československo poznali len ako osvedčeného výrobcu svojich obľúbených rýchlopalných zbraní. Preto ma mimoriadne potešilo, že sa v Bratislave na svojom turné zastavil aj Snoop Dogg. Trocha som sa obával, či na jeho koncerte nebudem najstarší, ale, našťastie, nie, samotný Doggfather ma zachránil. Ťažko si predstaviť tohto vychudnutého dlháňa z Kalifornie ako vodcu brutálneho ozbrojeného gangu, do tej úlohy by sa skôr hodili dve obrovské ľudské gorily, ktoré naňho počas vystúpenia dávali pozor. Oveľa viac než búchačka svedčí Snoopovi v ruke asi najžiarivejší mikrofón v dejinách hudby, vysádzaný, predpokladám, pravými diamantmi. Na tejto zákazke zrejme u Swarovských makali rok a prudko im vďaka nej stúpol obrat. Keby žil Ludwig II. Bavorský dnes, tak by nevrážal všetky peniaze svojho ľudu do kultu Richarda Wagnera, ale vozil by na svoje zhýralé žúry v hradoch a zámkoch Snoopa. Legendárny reper a nigga sa totiž dnes imidžom aj prejavom dostal poriadne ďaleko od svojich gangsterských začiatkov a pôsobí skôr ako dekadentný miliardár a lyrik s čiernou dušou. Stovky búnd a džínsov veľkosti XXXL visia odložené v skriniach. Dnes ho najčastejšie v klipoch vidieť v štýlových bielych oblekoch a s pohárom francúzskeho sektu v ruke. V Bratislave Snoop vystúpil v pozoruhodnom kostýme, ktorý vyzeral ako stretnutie pyžama a spacáku v Gaultierovom šijacom stroji. Hoci sa naňho muselo čakať do polnoci, netrpezlivý dav ihneď prepadol jeho charizme. Copatý chlapík vníma život ako permanentnú párty a na jednu noc na ňu zobral aj publikum. Priviezol so sebou kolektív talentovaných otrokov - živú kapelu, dídžeja, soulového speváka a mladších reperov, vďaka ktorým si chráni hlasivky. Starší hiphopový repertoár dopĺňal nový materiál, hlavne digitálny funk, ktorým celý svet infikoval Timbaland. Došlo aj na pozdravy žijúcim a mŕtvym kolegom z brandže, kde je úmrtnosť vyššia ako na poľských cestách. Zvukovo to bol chvíľami riadny chaos, ale presne taký je „crazy mixed up world a Doggy Dogg World".