BRATISLAVA. Ministerstvo financií vyhlásilo už po tretí raz tender na výber agentúry, ktorá bude zabezpečovať informačnú kampaň o zavedení eura na Slovensku. Rezort financií zverejnil oznámenie v Úradnom vestníku Európskej únie a vo Vestníku verejného obstarávania. Zákazka, ktorá je zverejnená ako verejná súťaž návrhov, má za cieľ informovať slovenskú verejnosť o zavedení eura v krajine. Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k nim je do 23. júla tohto roka.
Rezort financií tretiu súťaž vyhlásil zároveň s oznámením zrušenia druhého tendra, o čom rozhodol na základe námietok jedného z potenciálnych uchádzačov Úrad pre verejné obstarávanie. Úrad pritom pri druhom tendri namietal aj proti zvoleniu postupu súťažného dialógu a ministerstvu vyčítal, že nedostatočné zvolenie tohto postupu odôvodnilo.
Tretiu súťaž pritom ministerstvo už vyhlásilo vo forme súťaže návrhov, ktorá sa podľa zákona o verejnom obstarávaní využíva najmä v oblasti architektúry, územného plánovania, stavebného inžinierstva či spracovania dát.
Podľa oznámenia o vyhlásení súťaže návrhov bude pri výbere víťazného návrhu porota hodnotiť predovšetkým formu, obsah a rozsah takzvaného Dňa eura a mediálnej kampane, ktorých váha je stanovená zhodne na 35 percent, zostávajúcich 30 percent prípadne na priamy marketing.