manažérov sa cez dovolenku kontaktuje s kanceláriou aspoň raz týždenne a takmer polovica opýtaných dokonca každý deň.
Počas dovolenky by sa mal človeka odpútať od práce a načerpať novú energiu. Častá komunikácia s kanceláriou to znemožňuje.
Rady pre príliš zamestnaných
Plánujte si dovolenku v obdobiach, keď máte menej práce.
Povedzte svojím klientom, kedy máte dovolenku a dajte im kontakty na kolegov, ktorí sa im budú venovať v čase vašej neprítomnosti.
Dajte kolegom jasné inštrukcie, čo očakávať a ako sa správať v určitých typoch situácií.
Zároveň sa ponúknite, že urobíte to isté pre nich, keď budú mať dovolenku oni.
Ak je potrebné kontaktovať sa v priebehu dovolenky s kanceláriou, plánujte to dopredu a vymedzte dni a hodiny, kedy budete na príjme.
Ak to nie je skutočne potrebné, nechajte doma svoj prenosný počítač i PDA.
Ak si ich musíte vziať so sebou, zapínajte ich len v určitú hodinu.
Ak už vaši zamestnanci pracujú na maximum, zvážte v čase svojej neprítomnosti prijatie dočasnej pracovnej sily na výpomoc.
Autor: Zdroj: Workindex.com, infoservis.insite.cz