„Najdôležitejšou súčasťou projektu, ktorý je v štádiu rozpracovanosti, bude marketingová oblasť. V rámci nej chceme pripraviť bilbordy, propagačný materiál o meste s múzeom kráľa pop-artu Andyho Warhola a knihy, ktoré by mali smerovať nielen do celého Slovenska, ale aj do európskych krajín,“ uviedol prednosta tamojšieho mestského úradu Vladislav Višňovský. Dodal, že touto formou môžu zviditeľniť mesto nielen doma, ale aj v zahraničí, kde Warholove diela už dávno patria medzi klasiku.
Tretia etapa projektu obsahuje tiež rekonštrukciu budovy múzea, areálu amfiteátra a športovísk. V prípade, že projekt, ktorý predložia na príslušné ministerstvo v januári budúceho roka bude úspešný, s jeho realizáciou začnú v roku 2009.
V rámci prvej a druhej etapy, ktorá si vyžiadala vyše tridsať miliónov korún, opravili v Medzilaborciach fasády domov, postavili miniskanzen so siedmimi objektmi vrátane kostolíka a zrekonštruovali hľadiskovú časť amfiteátra pre päťtisíc ľudí.
V priebehu realizácie druhej etapy upravili chodníky a osvetlenie na jednej z ulíc. V meste pribudlo asi 100 parkovacích miest. Podstatná časť z nich sa nachádza pri budove Múzea moderného umenia A. Warhola v Medzilaborciach.