- produktivitu, | ||
- osobnosť, | ||
- motiváciu, | ||
- vedomosti. |
Nezabúdajte na to, že aj motivácia je pri výbere kľúčovým faktorom.
Ako teda vlastne viete, čo kandidáta motivuje? Tu je jednoduchý tip! Najvyššie motivovaní kandidáti sa zaujímajú o prácu ako takú, a či je pre nich zároveň aj výzvou, namiesto toho, aby sa zaujímali, aké im to prinesie finančné výhody. Buďte si istí, že títo ľudia vám môžu zarobiť veľa peňazí, ale nie preto, že peniaze sú to jediné, prečo vynaložia úsilie.
V skutočnosti sú peniaze pre veľmi produktívnych ľudí len potvrdením toho, čo vyprodukovali. Pracovať a produkovať, to predstavuje toky von (outflow). Získavanie peňazí predstavuje toky dnu - k sebe (inflow). Počas pohovoru pozorne sledujte, či je kandidátov hlavný záujem orientovaný na outflow (práca) alebo na inflow (peniaze, dovolenka, tréning, služobné auto, atď.). Výber zamestnancov robte vždy s otvorenou mysľou a zanechajte pri tom svoje osobné predsudky, pretože úspešný výber zamestnancov je základným kameňom akejkoľvek úspešnej spoločnosti vo svete.