Očakávajú, že sa zlepší starostlivosť o zákazníka a najmä o dlhoročného zákazníka. O lepších, a teda reálne aj drahších telefónoch, ktoré by boli v akcii za korunu, ani nehovoriac.
To, či boli očakávania ľudí prehnané, bude možné povedať minimálne po dvoch až troch rokoch. V tom čase by už mohol mať tretí mobilný operátor na Slovensku O2 postavenú svoju sieť. Až vtedy, keď už nebude musieť platiť poplatky T-Mobilu za prenájom siete, nebude musieť hovory vo vlastnej sieti dotovať.
Pri očakávaniach netreba zabúdať na to, že tak ako Orange a T-Mobile, aj Telefónica O2 prišla na Slovensko za ziskom. Áno, budú sa snažiť získať si tisíce a milióny
klientov, ale nedá sa očakávať, že za každú cenu. Peniaze do firmy budú musieť prísť. A prídu práve z peňaženiek a účtov klientov.
Očakávania sú dobré a je dobre, že sa o nich píše. Telefónicu O2 totiž budú jemne tlačiť do toho, aby ich aspoň čiastočne splnili. Inak jej totiž bude hroziť, že situácia, že je "tretím operátorom" jej neprinesie toľko klientov od konkurencie, ako by možno chcela.
Pri očakávaniach od O2 treba byť realistom. Nikto dnes v biznise nikomu nedá nič zadarmo. A ani operátori nie sú charitatívne organizácie.