Píše sa v ňom: „Počas približne trištvrtehodinového koncertu odohrali desať piesní - tri prerábky, ktorých refrén s Ivom spievalo celé publikum. Napriek tomu, že sa v piatok večer na pódium postavili ako prví a klub ešte nebol celkom plný, sú s vystúpením spokojní - najmä preto, že si mohli vyskúšať hranie pred celkom neznámym publikom. “
Aby bolo jasno: publikum Eurosonicu sa spočítalo na 15 000 divákov, klubov bolo 22, a v Muziekschool na koncerte Iva Biča bolo 20-30 ľudí, z toho siedmi boli slovenskí novinári a organizátori.
Text SITY je zavádzajúci, selektuje informácie. Nepríjemné je, že takáto správa sa objavila v agentúre, ktorá by mala byť seriózna, keďže poskytuje servis médiám.
Eurosonic je pyšný na to, že prináša kvalitnú alternatívu. Ivo Bič si hudbu užíva v štýle medzi rnb a soulom. Texty v booklete majú ťažkú úlohu - predstaviť väčšinou neznámych interpretov tak, aby sa diváci rozhodli navštíviť ich koncert. Väčšinou sú preto prirovnávaní k známejším hudobníkom. Text o Bičovi prezrádza, že je víťazom súťaže Coca-Cola PopStar. Neznie to príliš podobne ako názov súťaže SuperStar alias PopIdol takej vzdialenej alternatíve?
Agentúrna veta, že Ivo Bič si mohol vyskúšať hranie pred úplne neznámym publikom, je tiež trápne. S tým „neznámym“ publikom Ivo Bič cestoval. Jedna z mála pravdivých informácií je, že zaspieval tri coververzie. Škoda, na dôkaz, že dokáže odspievať renomovaných spevákov, by stačila jedna. Na Eurosonicu sa cení vlastná tvorba.
Ivo Bič vie spievať, v kapele má slušných hudobníkov. To však neospravedlňuje nikoho, aby o smutne prázdnom koncerte vytváral dojem úžasnej zábavy. Mimochodom, ja som nespievala.