Celková výška štátnej pomoci presiahla 4 miliardy korún.
Pri výstavbe závodu 90 percent stavebných prác realizovali slovenské spoločnosti. Dve tretiny z objemu nákupov (okrem motorov a prevodoviek) realizuje závod na Slovensku alebo v krajinách regiónu.
Väčšina Peugeotov 207 vyrobených v Trnave smeruje na trh vo Francúzsku. Aktuálne len 2 percentá trnavskej produkcie zostávajú na slovenskom trhu.
Oceľové zvitky sa do trnavského závodu dovážajú z Belgicka a Francúzska zo spoločnosti Arcelor. PSA však hľadá dodávateľov aj na Slovensku. Podľa neoficiálnych informácií sa nevylučuje spolupráca s U.S. Steel v Košiciach. Jeden oceľový zvitok váži 30 ton. Na jeden kamión sa zmestí iba jeden kus. Ročná spotreba ocele dosiahne v závode cez 115-tisíc ton.
Všetky motory sa dovážajú zo strojárskych závodov vo Francúzsku. Motory vyrobené v kooperácii s BMW sa do Peugeota 207 zatiaľ na Slovensku nemontujú.
Lisovňa je plne automatizovaná, jedinou manuálnou činnosťou je ukladanie a kontrola výliskov. V trnavskom závode je najtichšia lisovňa v skupine PSA. Sú v nej tri linky.
Podľa neoficiálnych informácií by sa mohli v trnavskej fabrike montovať aj prevodovky.
V zvarovni je 372 robotov. Karosérie sa vo zvarovni kontrolujú pomocou laserového systému.
Lakovňa pracuje so 14 farebnými odtieňmi. Používajú sa vodou riediteľné farby.
Každé auto, ktoré zíde z výrobných liniek, absolvuje 600 až 700 skúšobných metrov.
Skupina pôsobí aj v Česku, kde postavila spoločný závod s Toyotou.
PSA spolupracuje s STU Bratislava a s niektorými strednými školami v Trnave a Bratislave.