Už žiadne hviezdičky, prosím

Nedávno som sa v jednej štúdii o vplyve mobilných telefónov na náš každodenný život dočítal, že keď ľudia stratia peňaženku, trvá im v priemere 26 hodín, kým nahlásia stratu na polícii; no keď stratia mobil, trvá im to iba 68 minút. Mnohí z nás sa cítia n

eisto, a práve mobilný telefón sa stáva akýmsi oporným bodom sveta okolo nás.

Mobilné telefóny menia aj náš spôsob komunikácie – a to aj tej marketingovej. Mobilný priestor je výsostne intímna vec, a preto je potrebné si od prijímateľa pýtať dovolenie, aby sme s ním mohli komunikovať. Komerčný obsah musí byť pre prijímateľa osobne dôležitý. Etickosť – najdôležitejšia je otvorenosť, dôslednosť a úcta k zákazníkovi. To sú len 3 z 10 základných pravidiel nadväzovania spojení so zákazníkmi v ére mobilnej komunikácie.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Prečo o tom píšem? Spoločnosť Orange pred časom uviedla na trh novú predplatenú kartu pre mladých – orangeclick.sk. Hlavným lákadlom je cenová výhodnosť. A tá na prvý pohľad vyzerá naozaj neodolateľne: 1000 SMS zadarmo*, SMS za 90 halierov**, hovory za 2,90 Sk/min. *** Nebyť tých hviezdičiek a vysvetliviek napísaných milimetrovými písmenkami „pod čiarou“.

Ak zaostríte zrak, zistíte, že pod jednou hviezdičkou sa skrýva spresnenie, že „1000 SMS zadarmo“ sa vzťahuje len na SMS posielané z webportálu orangeclick.sk, a to len na účastnícke čísla Orangeu a iba na 30 dní odo dňa aktivácie služby. Podobne je to aj pri ďalších hviezdičkách. Pred pár rokmi sa pritom práve Orange v Británii blysol skvelou kampaňou, v ktorej zosmiešňoval používanie podobných hviezdičiek v reklame.

SkryťVypnúť reklamu

Autor: MARIAN TIMORACKÝ, marketingový konzultant

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 750
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 582
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 737
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 608
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 581
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 369
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 107
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 241
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu